Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@06:52:36 GMT

جنگ بزرگ ایران و عراق

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۰۲۳

بازیکنان دو تیم برای سرگروهی در گروه چهارم جام ملت‌های آسیا با انگیزه بالایی برابر یکدیگر قرار گرفتند و این مساله باعث شد تا نمایش فیزیکی و درگیرانه‌ای در نیمه اول بین آنها شکل گیرد.

 

داور ازبکستانی این بازی البته در دو صحنه تصمیم پر ابهامی را اتخاذ کرد. اولین بار سرنگون شدن امید ابراهیمی در محوطه جریمه که با اعتقاد کاپیتان امروز تیم ملی مبنی بر شارژ مدافع حریف همراه بود که ایرماتف اعلام کرد بازی ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر صحنه مشکوک نیز شوت سردار آزمون با برخورد به دست مدافع عراقی برگشت داده شد و در شرایطی که داور ازبکستانی نزدیک به صحنه بود، اعتقادی به خطای هند و پنالتی نداشت.

 

در دیگر صحنه‌های مربوط به این بازی نیز بازیکنان دو تیم بارها با خطاهای خشن خود در میانه میدان یکدیگر را متوقف کردند که با درگیری لفظی دو طرف نیز همراه شد. در نهایت اما تلاش بازیکنان دو تیم در نیمه اول در شرایطی که برتری در موقعیت سازی به سود بازیکنان ایران می‌چربید با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی تیم ملی ایران تساوی بدون گل ایران ایران و عراق تساوی بدون گل تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت تیم‌های لیل و استون ویلا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا امشب با حاشیه قابل توجهی همراه بود.

فونسکا و امری از اوایل بازی به دلایل مختلف بارها با یکدیگر وارد درگیری‌های لفظی کوچک شدند اما شدت درگیری به حدی نبود که داوران وارد عمل شوند و مداخله کنند.

در اواخر نیمه اول، چند ثانیه پس از اینکه بنجامین آندره، هافبک لیل، کارت زردی دریافت کرد، با یکدیگر بحث کردند. این چهارمین کارت زرد در این نیمه بود، نیکولو زانیولو، امیلیانو مارتینز و نبیل بن‌طالب نیز در نیمه اول کارت زرد گرفتند و امری و فونسکا به وضوح نظرات متفاوتی در مورد این تصمیمات داشتند.

آنها ناگهان شروع به بحث و درگیری لفظی کردند و کار به جایی کشید که داور به کنار زمین دوید و با زدن سوت و نشان دادن کارت زرد به هر دوی آنها، سعی کرد جنجال را خاتمه دهد.

فونسکا اما بحث را رها نکرد و این‌بار با باز کردن دستانش به سمت داور و فریاد زدن، به کارت زردی که داور به او داد اعتراض کرد. امری نیز که به‌شدت عصبانی بود چیزهایی زیر لب زمزمه و اشاره کرد که فونسکا بیش از حد صحبت می‌کند.

درنهایت پس از ثانیه‌هایی و هشدارهای پیاپی داور، آنها یکدیگر را رها کردند و به ادامه بازی پرداختند.

دیگر خبرها

  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏