Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه با بیان اینکه دالاهو الگوی موفقی از همزیستی مسالمت آمیز توام با احترام در استان است ، گفت: این شهرستان نمونه کاملی از هماهنگی میان مسئولان دستگاه هاست و همواره شاهد رابطه صمیمی و توام با اعتماد متقابل مردم و مدیران آن بوده ایم.

به گزارش ایرنا ، بهرام سلیمانی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه معاون فرمانداری دالاهو و بخشدار گهواره افزود: امیدواریم با توجه به چنین روحیه همدلانه ای شاهد توسعه در تمامی ابعاد آن بالاخص توسعه و امنیت پایدار در منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: توسعه پایدار در بستر آرامش شکل می گیرد و آرامش محصول هم افزایی و همزیستی مسالمت آمیز توام با درک میان اقشار مختلف است.
سلیمانی اضافه کرد: امروز نیازمند وحدت و انسجام داخلی هستیم ؛ بنابر این ضرورت دارد اعتماد ، امید و نشاط را در جامعه تقویت کنیم و تمام تلاش ما بایستی در راستای خدمت به مردم و امیدوار ساختن آنان به نظام برآمده از خون هزاران شهید باشد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه اظهار داشت: ما وظیفه داریم با ارائه خدمات مفید به این مردم که در زمره وفادارترین ها به نظام و ایران هستند دین خود را ادا کنیم.
وی اضافه کرد: البته دالاهو از جمله مناطق مهم غرب استان به شمار می رود که طی سال های اخیر توانسته است رشد خوبی در بسیاری از شاخص های توسعه در استان داشته باشد و بالاخص در برخی سرمایه گذاری های زیربنایی نظیر ساخت سد و ... این شهرستان از جمله مناطق پیشرو و دارای ظرفیت در استان بوده است.
سلیمانی گفت: سدهای آزادی و زمکان به عنوان پروژه های مهم آبرسانی در استان، گام مهمی در راستای توسعه کشاورزی و باغداری در سطح شهرستان دلاهو و حتی کل مناطق غرب استان بوده است و امیدواریم شاهد رشد بیش از پیش کشاورزی در منطقه باشیم.
وی همچنین افزود: دالاهو به لحاظ آب و هوا و ویژگی های طبیعی و سایر مشخصه های خاص این منطقه، از پتانسیل بالایی برای جلب گردشگر برخوردار است که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب، بتوان از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود و رویکرد توسعه پایدار در این منطقه که ضمن حفظ ویژگیهای بومی و اجتماعی و همچنین استعدادهای طبیعی، بالاترین بهره برداری برای رسیدن به پیشرفت و بهبود شرایط زندگی صورت گیرد، به خوبی به اجرا درآید
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: یکی از مهمترین جنبه های شاخص دالاهو، حضور گروه های مذهبی، زبانی و قومی مختلف در شهرستان اعم از اهل حق، شیعه و اهل سنت و بالاخص همزیستی مسالمت آنان با یکدیگر در طول تاریخ بوده است که می تواند این شهرستان را به عنوان الگوی موفقی از همزیستی توام با احترام برای بسیاری از مناطق دارای تکثر جمعیتی معرفی نماید. این موضوع نشان از غنای فرهنگی، تاریخی و فکری مردم دالاهو بوده است.
وی در ادامه گفت: مشارکت بیش از 88 درصدی مردم دالاهو در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 از جمله مسائل قابل توجه در شهرستان می باشد و بالاخص آنکه میزان آراء دکتر روحانی بیش از 87 درصد بود که بالاترین درصد رأی ایشان در کل استان به شمار می رود و این نشان از همراهی و همدلی مردم دالاهو با سیاست های اجرا شده از سوی دولت تدبیر و امید می باشد و امیدواریم طی مدت زمان باقیمانده تا پایان دولت دوازدهم نیز کماکان شاهد این رضایت و اعتماد متقابل میان مجموعه دولت و مردم شهرستان باشیم و بتوانیم از سرمایه اجتماعی بسیار مهمی که در سطح این منطقه وجود دارد، حراست نماییم.
در این مراسم حسن امامی به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دالاهو معرفی و از خدمات بهروز محمدی تقدیر به عمل آمد.
همچنین علیمیرزا سلیمی (با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی) از نیروهای بومی دالاهو به عنوان بخشدار گهواره معرفی و از خدمات علی پروین تقدیر به عمل آمد.
8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي وحدت و همدلي دالاهو بهرام سليماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید؛ دالاهو ایراندوست کیست؟

تیم ملی سوریه که هفته گذشته در دور سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر میانمار قرار گرفت و به تساوی ۱-۱ رسید، در این مسابقه در ترکیب اصلی خود یک بازیکن ایرانی داشت.

دالاهو ایراندوست که از پدر و مادری ایرانی در سوئد متولد شده است، فوتبال خود را در همین کشور آغاز کرد و در تیم‌های هکن و خرونینگن توپ زد.

او که سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه سوئد را نیز دارد، حالا تیم ملی سوریه را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده است و در حال حاضر کارش را زیر نظر هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی تیم ملی سوریه، دنبال می‌کند.

این بازیکن ۲۵ ساله هفته گذشته و در دیدار سوریه و میانمار روی نیمکت سوریه حضور داشت و دقایقی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت تا اولین بازی ملی خود را برای این تیم انجام بدهد.

دالاهو نه نامی کُردی دارد، پس از انجام اولین بازی ملی خود برای سوریه، روز گذشته همراه هکتور کوپر در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت برابر میانمار حاضر شد.

ایراندوست درباره این بازی گفت: در اولین بازی از اشتباهات خود درس گرفتیم. ما تیم برتر زمین بودیم، اما از موقعیت‌هایی که داشتیم، استفاده نکردیم.

وی همچنین تاکید کرد: امیدواریم در بازی بعدی خوب بازی کنیم. مطمئنم اگر دستورات مربی را اجرا کنیم به سه امتیاز دست خواهیم یافت.

منبع: همشهری آنلاین

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • توصیه کنایه آمیز آذری جهرمی به رئیسی: گزارش سرمایه گذاری ها را خدمت رهبری ببرید!
  • ارائه الگوی جدید برای تولید آمارهای اقتصادی
  • تجمع اعتراض‌آمیز مردم شیراز در محکومیت جنایات اسراییل
  • مطالعه و همکاری بین دستگاهی؛ عوامل موثر توسعه گردشگری در سواحل
  • زاکانی : مراسمی مانند «شهر رمضان» الگوهای موفقی هستند | عید سفر نمی‌ روم و مشغول خادمی مردم هستم
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید؛ دالاهو ایراندوست کیست؟
  • تئاتر زبانی صلح‌آمیز است