Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز (چهارشنبه) در اقدامی مشترک، پُستی در صفحات اجتماعی خود منتشر و به مشکلات مالی این باشگاه اعتراض کردند. آن‌ها همچنین با انتشار عکسی که روی آن واژه «دروغگو» نوشته شده بود، به مدیران باشگاه استقلال کنایه تندی زدند.


علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در واکنش به اقدام بازیکنان استقلال گفت: کار قشنگی نبود، ما مشکلات بازیکنان را درک می‌کنیم و پس از بازی با پدیده تمام ارکان باشگاه برای حل مشکلات بسیج شدند، هرچند ما می‌دانیم بازیکنان جوان هستند و مشکلات دارند، اما باید در جهت حل این مشکلات با باشگاه همکاری کنند، نه اینکه هواداران را مقابل باشگاه و اسپانسر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا راه‌حل مشکلات پست گذاشتن و اعتصاب نیست.


وی ادامه داد: بخش عظیمی از این مشکلات مالی مرتبط با مشکلات اقتصادی فوتبال کشور است. فوتبالی که در آن حق پخش، تبلیغات دور زمین و بلیت فروشی مفهومی ندارد و هیچ درآمدی عاید باشگاه‌ها نمی‌شود، بوجود آمدن چنین مشکلاتی در آن به وجود می‌آید. با این وجود، همانطور که پیش از این نیز گفته‌ام، تمام ارکان باشگاه و در رأس آن مدیریت در تلاش هستند تا این مشکلات حل شود و همین جا به تمامی هواداران و بازیکنان این قول را می‌دهیم که این مشکلات را به زودی حل کرده و یک استقلال قوی برای نیم‌فصل بعد و سال‌های آینده این باشگاه بسازیم.


خطیر با اشاره به نارضایتی بازیکنان از برگزاری اردو در هوای سرد آنتالیا گفت: از یک ماه قبل اردوی قطر را هماهنگ کرده و هتل، پرواز و زمین تمرین را رزرو کرده بودیم، اما بازیکنان تا ۵ روز اقدامی برای رفتن نکردند. در آن زمان، کشور قطر به خاطر حضور بسیاری از تیم‌های اروپایی روز‌های شلوغی را داشت و امکان دوباره رزرو یا اصلاح آن وجود نداشت، متأسفانه به خاطر نرفتن بازیکنان به قطر، متضرر شدیم. تصمیم گرفتیم به کیش برویم، اما زمین مناسبی برای تمرین وجود نداشت. مجبور شدیم آنتالیای ترکیه را انتخاب کنیم. در کشور امارات نیز به خاطر برگزاری جام ملت‌های آسیا، امکان برگزاری اردو نداشت و به ناچار به کمپ آنتالیا رفتیم، کما اینکه بسیاری از تیم‌های اروپایی در آنجا اردو زده‌اند.


معاون ورزشی باشگاه استقلال افزود: با اینکه از زمانی که ما در این باشگاه مشغول به کار شدیم به ادعای اسپانسر بیش از ۳۰ میلیارد از پول اسپانسر از قبل توسط مدیران قبلی هزینه شده، ولی در تلاش هستیم با مذاکره با اسپانسر باشگاه، مشکلات مالی پیش‌رو را به زودی حل کنیم. هواداران اصلا نگران نباشند و منتظر خبر‌های خیلی خوش زود در فصل نقل و انتقالات باشند. از همین جا اعلام می‌کنم منتظر خبرهاى خوش باشید و قطعاً روزهاى خوبى در انتظار ما خواهد بود.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: علی خطیر اردوی استقلال بازیکنان استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود

احمد وحیدی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در فرمانداری شهرستان کنارک اظهار داشت: مسائل و مشکلات سیلزدگان از لحظات اولیه توسط مسوولان به ویژه استاندار و فرمانداران در حال پیگیری است و مشکلات براساس اولویت پیگیری و مرتفع خواهد شد و دولت در کنار مردم هست و از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد و این را مطمئن باشید.

وی افزود: در بحث برق اقدامات لازم در حال انجام است و ان شاالله بزودی تمام مشکلات مردم سیلزده حل شود و در ابتدا باید آب مردم به‌صورت سالم و بهداشتی تامین شود تا شاهد مشکلات دیگر در این مناطق نشوییم.

وی گفت: کار اساسی برای زیرساخت ها انجام گیرد تا مشکلات کمتر شود و مردم به راحتی بتوانند با آسوده‌خاطر زندگی کنند و ترس و هراسی در هنگام بارندگی نداشتی باشند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بیشتر جمعیت استان در روستاها هست لذا سرعت بیشتر در اجرای طرح های حوزه راه، برق، آب، تلفن و اینترنت و آبخیزداری در اولویت باشد، بیان کرد: مشکلات آبگرفتگی خانه‌ها در شهر کنارک نیز باید پیگیری شود و طرح های نیمه تمام فاضلاب شهری و هدایت آبهای سطحی به نتیجه برسد تا همیشه در کمترین بارندگی مردم با مشکل مواجه نشوند. اما در ابتدا به وسیله پمپ های قوی آب داخل خانه هر چه سریعتر تخلیه شود.

وحیدی ادامه داد: گرگروها (فرسایش خندقی خاک) برخی روستاها را با مشکل جدی تخریب مواجه کرده که امیدواریم با انجام طرح های آبخیزداری و مهار آب ها بتوانیم گرگروها را ساماندهی کنیم و این آبی که سدها ر پر کرده است برای اشتغال و تولید مفید است.

وی از تلاش همه دست اندرکاران و قشرهای مختلف مردم و مسولان برای رسیدگی به وضعیت سیلزدگان تشکر و قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!