Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نیروگاه خورشیدی آراد شهرستان سیرجان روز چهارشنبه با حضور معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بانک توسعه تعاون را یکی از بانک های فعال در زمینه تامین منابع برای ایجاد و راه اندازی نیروگاه های تولید برق با استفاده از انرژی پاک برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الله مهدیان افزود: بانک توسعه تعاون با انعقاد تفاهم نامه با صندوق توسعه ملی از محل منابع این صندوق کمک های قابل توجهی به صنایع زیر ساختی از جمله تولید برق با ایجاد نیروگاه ترکیبی و استفاده از انرژی خورشیدی ارائه کرده است.
وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته بانک توسعه تعاون در حمایت و کمک به پروژه های نیروگاهی بادی و خورشیدی فعالیت های قابل قبولی داشته است گفت: همچنین این بانک در 2 سال گذشته و سال جاری زمینه بهره برداری ١4 نیروگاه بادی و خورشیدی از یک مگاواتی تا 100 مگاواتی را با تامین مالی فراهم کرده است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به مشارکت بانک توسعه تعاون در اجرای 2 طرح نیمه ملی انتقال آب خلیج فارس و انتقال آب از سد صفا رود برای کمک به تامین آب منطقه و استان کرمان تصریح کرد: تعهدات بانک توسعه تعاون به ترتیب در این 2 طرح نیمه ملی انتقال آب از خلیج فارس یکهزار و 800 میلیارد ریال و پروژه انتقال آب از سد صفا رود 600 میلیارد ریال است.
مهدیان با اشاره به نقش حمایتی بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات خرد افزود: این بانک آمادگی دارد تا از محل منابع صندوق توسعه ملی، منابع داخلی و عاملیت طرح های ملی اشتغال روستایی پایدار و اشتغال فراگیر تسهیلات اعتباری به طرح های معرفی شده از سوی استان را پرداخت کند.
3029/9895
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اشتغال انرژی پاک صندوق توسعه ملی مجلس شورای اسلامی نیروگاه بادی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان

توانمندی‌های نظام بانکی ایران توسط مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان معرف شد.

به گزارش ایسنا، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشستی تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد. 

وی در این نشست که پیش از سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان صورت گرفته بود، ضمن معرفی بانک و اشاره به ظرفیت های همکاری فی مابین، برضرورت تسهیل تجارت خارجی با کشور پاکستان به عنوان یکی از طرف های تجاری ایران تاکید کرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تبیین رسالت بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک توسعه ای بخش تعاون در کشور، به فعالیت های بانک از جمله فعالیت های ارزی که در راستای حمایت از بخش تعاون و تولید انجام می شود اشاره کرد.

این مقام بانکی افزود: پاکستان دارای قرابت فرهنگی، دینی، و تاریخی بسیاری با ایران است، لذا زمینه های بالقوه فراوانی جهت همکاری و توسعه روابط وجود دارد که با همت و تلاش می توان به بهره برداری رساند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید