Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صداوسیما با محکوم کردن رفتار امریکایی‌ها در دستگیری مرضیه‌ هاشمی‌، گوینده شبکه پرس تی‌وی گفت: رفتار دوگانه در ذات دولت امریکاست؛ دولتی استکباری که چنین رفتارهایی را که با هیچ مبنای حقوق بشری تناسب ندارد بروز می‌دهد.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، دکتر علی‌عسکری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران این اقدام امریکا را یکی از نتایج رفتار اثرگذار و انقلابی شبکه پرس تی وی دانست و افزود: خانم هاشمی یکی از خبرنگاران و گویندگان برجسته درحوزه بین الملل صدا وسیمای جمهوری اسلامی است که به داشتن عقاید اسلامی و آزادیخواهانه شناخته شده است و این خود هدف امریکایی‌ها را بیشتر نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس رسانه ملی این حرکت دولت امریکا را غیرقانونی و غیرانسانی خواند و تصریح کرد: امریکا با هر تفکری که از جبهه حق و عدالت حمایت و روحیه مقاومت را درمیان ملت‌ها تقویت کند مخالفت می‌ورزد و هرکاری که بتواند در مقابل آنها انجام می‌دهد اما مطمئنا راه به جایی نخواهد برد و این حق است که در نهایت پیروز خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: خبرنگاران پرس تی وی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان جبلی رییس صدا وسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

وی در حکم خود آورده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب می‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسؤول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه‌ به ظرفیت‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان‌سازی رسانه‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های سازمانی از مهمترین وظایف این ماموریت است.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت دارم.

از زحمات خالصانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.»

کد خبر 6086090 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما