Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@16:59:12 GMT

جو روی سکوها؛ در انتظار شادی گل (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۲۷۴

حمایت ویژه هواداران ایرانی از شاگردان کی‌روش در سومین بازی نیز ادامه دارد و آنها بیشتر سکوهای آل مکتوم را از آن خود کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران نمایش موفقی برابر عراق در نیمه اول از خود به جا گذاشت و بارها با ایجاد فرصت گلزنی توسط سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس هواداران ایرانی حاضر در استادیوم را در آستانه شادی گل قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هواداران ایرانی که همانند دو دیدار اخیر مقابل یمن و ویتنام استقبال جالب توجهی از دیدار ایران داشته‌اند، در نیمه اول با تشویق‌های پرشور خود انگیزه و روحیه شاگردان کی‌روش را برای هجوم به دروازه عراق را شکل داده بودند. تماشاگران ایرانی اینچنین بیشتر دقایق را با فریاد و شور و شوق در انتظار گل ایران و صعود قاطعانه به مرحله بعد مانده‌اند و باید دید حمله وران ایران قادر به برآورده کردن انتظار آنها خواهند بود یا خیر.

 

 

 

 

تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 طرفداران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 طرفداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند

تیم ملی فوتسال ایران در شروع کارش در جام ملت‌های آسیا که در کشور تایلند در حال برگزاری است، مقابل افغانستان قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

مهدی کریمی یک بار و سعید احمد عباسی دو بار گل‌های ایران را در این بازی به ثمر رساندند. شاگردان مجید مرتضایی هم که اولین دوره حضورشان در این مسابقات را پشت سر می گذارند، یکی از گل‌ها را توسط مهران غلامی پاسخ دادند. 

در دیگر دیدار گروه چهار، کویت و بحرین از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم می‌روند. امروز در بازی‌های گروه سوم، تاجیکستان با دو گل کره جنوبی رو مغلوب کرد و تیم‌های ژاپن و قرقیزستان به مصاف هم رفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • زلنسکی: از اوکراین هم مثل اسراییل دفاع کنید
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • حسادت زلنسکی به نتانیاهو: از اوکراین هم مثل اسراییل دفاع کنید
  • وضعیت هواداران بارسلونا بر روی سکوها پس از شکست این تیم مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)
  • عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس
  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال