Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@16:04:50 GMT

زمین در شهرک مسعودیه دهان باز کرد+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۳۰۹

زمین در شهرک مسعودیه دهان باز کرد+ تصاویر

حوادث رکنا: سقوط یک دستگاه خودروی سواری به داخل زیرزمین منزل مسکونی در شهرک مسعودیه به خیر گذشت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۹:۱۰ شب گذشته آتش نشانان ایستگاه ۳۷ را به همراه تیم نجات ۲ عازم شهرک مسعودیه، کوچه ی ونکی فراهانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کاظمی فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل در این باره گفت: شواهد حاکی از آن بود که راننده خانم یک دستگاه پراید حین پارک خودرو در حیاط منزل به دلیل بی احتیاطی و عدم توانایی در کنترل خودرو پس از برخورد با نرده های محافظ زیر زمین به داخل آن سقوط کرده و خوشبختانه به وی آسیبی نرسیده بود.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ با توجه به گیرکردن باک خودرو به لبه ی پله ها و امکان

نشت بنزین پس از ثابت کردن خودرو و تراشیدن قسمتی از لبه برای آزاد کردن باک، همزمان با خالی کردن باد لاستیک‌ها برای آزاد شدن سقف پراید با استفاده از تجهیزات خودروی نجات، خودروی سواری را بیرون کشیدند.

کاظمی تصریح کرد: آتش نشانان پس از خارج کردن خودرو، ایمن سازی محل حادثه و تحویل به مالک و ارائه تذکرات ایمنی به وی در خصوص محصور کردن مجدد لبه ی زیرزمین، به عملیات خود پایان دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پخش زنده بازی ایران عراق ( گزارش لحظه به لحظه ) مفسد اقتصادی اعدام باید گردد / تجمع اعتراضی مردم+ تصاویر حکم اعدام قاتل قربان باباپور بابلی اجرا شد این مردان در چالوس به جای برف پول پارو می کردند ! + جزییات پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! بی آبرویی دیگر در شبکه من و تو / خوردن استفراغ توسط دختران بلوچ + جزییات دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد مریم رجوی در نزدیکی ایران چه می کند؟ / او نقشه پلیدی در سر دارد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آرایشگاه زنانه راز شومی داشت که بسته شد ؟ خبرنگار زن تلویزیون ایران در آمریکا دستگیر و شکنجه شد / روسری را از سرش برداشتند !+ عکس جزییات تکه و پاره کردن دختر بچه در لواسان توسط سگ از زبان خودش !+عکس های تکاندهنده زیر لباس های خاص این زن چه رازی وجود داشت/ شرم پلیس از بازرسی بدنی + عکس مهندس پرواز را از داخل هواپیما بیرون کشیدم / ریسک بالایی بود + فیلم گفتگو این پیرزن فقط 22 سال دارد! + عکس های باورنکردنی

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه منزل سقوط اخبار حوادث سقوط عکس خیر منزل مسکونی مسعودیه عکس فیلم دختر زن مرد ایران قاتل دار تجاوز همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک جدید در حاشیه شهر بوشهر ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهرهر، احمد محمدی زاده دوشنبه‌شب در آئین آغاز عملیات اجرایی ۳۵۰۰ واحد مسکونی در بوشهر که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران انجام شد اظهار داشت: استان بوشهر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشگام است و اقدامات ارزشمندی در شهرستان‌های مختلف استان انجام شده است.

وی افزود: شهر بوشهر با وجود محدودیت زمین، در سایه ظرفیت‌های جدید اضافه شده، در اجرای طرح‌های مسکن، رشد محسوسی داشته است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در بوشهر با وجود کمبود زمین، اقدامات خوبی صورت گرفت و علاوه بر منطقه نیایش، در جوار محله‌های تنگک، نسبت به توسعه شهر بوشهر اقدام شد تا پاسخگوی رشد تساعدی جمعیت شهر بوشهر باشد.

وی با اشاره به افزایش جمعیت از ساخت شهرک جدید در حاشیه مرکز شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: با توجه به کمبود زمین مسکونی در مرکز استان، ساخت شهرک جدید در بوشهر در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: امروز عملیات اجرایی احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان سازمان انرژی اتمی آغاز شد که با حمایت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، شاهد تسریع در عملیات اجرایی طرح خواهیم بود.

وی گفت: امروز با وجود همه تلاش‌های دشمنان و بویژه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی برای ارائه جلوه ناکارآمدی از انقلاب اسلامی ایران، پیشرفت‌های روزافزون و چشمگیری در کشور در حال انجام است.

کد خبر 6085901

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • امدادرسانی آتش‌نشانان یزد به خودروهای درگیر در فرونشست زمین
  • باکتری‌های درون دهان از تعداد کل انسان‌های زمین بیشتر است!
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • واکنش وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس + جزییات مهم
  • شهرک جدید در حاشیه شهر بوشهر ایجاد می‌شود