Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شمار کشته هاي حمله تروريستي در پايتخت کنيا به 15 نفر رسيد.
به گزارش خبرگزاري آريا، وزارت کشور کنيا اعلام کرد، در حمله روز سه شنبه گروه تروريستي الشباب به هتلي در نايروبي، پايتخت، دست کم 15 نفر کشته شدند.
منابع خبري پيش تر گفته بودند که در اين انفجار و تيراندازي، سه نفر جان باخته و 14 تن زخمي شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر اعلام وزارت کشور کنيا، ساختمان هاي مجموعه هتلداري محل وقوع حمله تخليه شده اند وعمليات نيروهاي امنيتي براي پيدا کردن مهاجمان ادامه دارد.
گروه تروريستي الشباب مسئوليت اين حمله را برعهده گرفته و اعلام کرده است که اين حملات ادامه خواهد يافت.
ماه آوريل سال 2015 نيز الشباب 148 نفر را در حمله به دانشگاه «گاريسا» واقع در شرق کنيا به قتل رساند.
کنيا در سال 2011 شماري از نيروهاي نظامي خود را براي مبارزه با گروه تروريستي الشباب وابسته به سازمان القاعده، به سومالي اعزام کرد و از آن زمان تا کنون هر از گاهي صحنه حملات اين گروه تروريستي است.
133/118
کليدواژه کنيا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۷۲۹ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الجزیره، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته مجموعا ۴ جنایت در نوار غزه مرتکب شده‌اند که در مجموعه این اقدام‌ها ۴۳ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به این ترتیب شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه از ۷ اکتبر تاکنون به ۳۳۷۲۹ نفر و تعداد زخمی ها به ۷۶۳۷۱ نفر رسیده است.

این آمار با توجه به آمار روزهای گذشته با کاهش قابل توجهی در تعداد شهدا و مجروحان همراه بود. رژیم صهیونیستی شب گذشته به علت ترس از حملات موشکی و پهپادی ایران هیچ عملیات نظامی در غزه انجام نداده و ساکنان غزه برای اولین بار طی ۱۹۰ روز گذشته بدون ترس از صدای پهپادها و جنگنده‌ها و همچنین انفجارهای ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی شب آرامی را پشت سر گذراندند.

شب گذشته یک خبرنگار فلسطینی با انتشار ویدیویی با اشاره به آرامش منطقه جنگ زده غزه که در هفت ماه اخیر یک ساعت از بمباران در امان نبوده، گفت: از ۱۹۰ روز قبل، امشب آرام‌ترین شب غزه را شاهدیم... همزمان با حمله ایران به اسراییل، هیچ صدایی در آسمان غزه شنیده نمی‌شود.مردم غزه دیشب این آرامش موقت را جشن گرفته و با تجمع در خیابان‌ها، موشک‌هایی که به سمت سرزمین‌های اشغالی در حال حرکت بود را با خوشحالی رصد می‌کردند.

کد خبر 6077723

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: ۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
  • ۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • گروه هفت: به امنیت اسراییل متعهد هستیم
  • بیانیه رهبران گروه ۷ علیه ایران
  • افزایش شمار شهدای غزه به 33 هزار و 792 شهید
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۷۲۹ نفر رسید
  • تجمع بامدادی شیرازی ها در حمایت از عملیات وعده صادق
  • حمله سایبری به اداره ملی توزیع برق اسرائیل