Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر با اشاره به ریزش سنگ در برخی از محورهای ارتباطی این شهرستان گفت: هم‌اکنون تردد در تمام راه‌های پلدختر برقرار است. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

روح‌الله شریف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: در بیش‌تر محورهای این شهرستان به‌دلیل بارش شدید باران ریزش سنگ را در مناطقی از جمله ملاوی، افرینه، گاوزرده و پاعلم داشته‌ایم، اما تمام محورهای ارتباطی باز و تردد در آن‌ها برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای دقایقی جاده پلدختر به خرم‌آباد در مسیر آب تاف به‌دلیل حجم زیاد بارش برای تردد ماشین‌های سبک بسته شد، اما ماشین‌های سنگین در این محور عبور و مرور داشتند.

ریزش سنگ در گردنه پاتاق کرمانشاه؛ حضور نیروهای راهداری برای بازگشایی کامل راهریزش سنگ در محور کرج - چالوس 4 مصدوم برجای گذاشتشهرکرد| ریزش سنگ در جاده کارون 4؛ زمان بازگشایی گردنه چری و شامنصوری مشخص نیست

رئیس اداره راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر عنوان کرد: پنج اکیپ اداره راهداری در حالت آماده‌باش قرار دارند و تمام محورهای این شهرستان را پوشش می‌دهند.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای گلستان جریان دارد

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از باز بودن تمامی محورهای گلستان خبر داد و اظهار کرد: در پی بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان انجام شد صبح امروز شاهد طغیان رودخانه‌ها در برخی از محورهای استان بودیم که به همین دلیل مسدود شدند.

وی افزود: اکنون با تلاش نیروهای راهداری و اعضای ستاد بحران، تمامی محورهای ترددی در شهرستان‌های استان بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با توجه به اینکه راهداران مشغول فعالیت هستند می‌طلبد رانندگان از تردد و سفرهای غیر ضروری تا اطلاع ثانوی خود داری کنند و حتماً از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6088030

دیگر خبرها

  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز