Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@16:59:52 GMT

گزارش زنده؛ ایران 0- عراق 0/دقیقه 90 بازی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۴۶۴

خرداد:ملی پوشان فوتبال ایران بعد از شروع مقتدرانه‌ای که با برتری 5 بر صفر برابر یمن در جام ملت‌های آسیا داشتند، در دیدار اخیرشان هم ویتنام را با نمایشی سراسر هجومی و نتیجه 2 بر صفر شکست دادند تا خود را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها معرفی کنند ولی آنها در مسابقه امشب برابر عراق، به دنبال جبران انتقام شکست چهار سال قبل و کسب سه امتیاز هستند تا مقتدرانه در صدر جدول گروه D بایستند ولی در آن سوی میدان نیز شاگردان سرکو کاتانچ دست و پا بسته نیستند و بعد از غلبه بر ویتنام و یمن، می‌خواهند نمایش واقعی خود را برابر تیم ایران ارائه دهند و امیدوار به صدرنشینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جام ملت‌های آسیا - امارات 2019 ؛ گروه D
چهارشنبه: 97/10/26 ؛ ساعت 19:30
استادیوم: آل مکتوم- دبی
داور: روشن ایرماتوف(ازبکستان)؛ کمک‌ها: عبدوخامیدولو رسولوف و سایدوف؛ داور چهارم: سرگی گریشنکو(قزاقستان)؛ کمک داوران پشت دروازه: والنتین کووالنکو(ازبکستان) و تانتاشف ایلگیز.


تیم ملی ایران


علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد محمدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، سامان قدوس و سردار آزمون.
سرمربی: کارلوس کی‌روش


تیم ملی عراق


جلال حسن جاسم، احمد ابراهیم خلف، علی فائز عطیه، علاء علی مهاوی، علی عدنان کاظم، امجد عطوان کاظم، صفاء هادی عبدالله، همام طارق فرج، احمد یاسین غنی، حسین علی السعیدی و مهند علی کاظم.
سرمربی: سرکو کاتانچ


اخطار


امجد عطوان کاظم(34) احمد ابراهیم(78) علی عدنان کاظم(82) از عراق

سامان قدوس(39) وحید امیری(68) از ایران


لحظات حساس

دقیقه 2: پرتاب اوت بلند امیری به پشت محوطه جریمه برگشت داده شد که شوت روی پای قدوس با اختلاف زیادی از دروازه عراق به بیرون رفت.

دقیقه 12: ارسال تماشایی امیری از جناح چپ زمین موقعیت بسیار خوب گلزنی برای آزمون فراهم کرد، اما ضربه سر او از مقابل دروازه عراق به بیرون رفت.دقیقه 18: باز هم پرتاب اوت امیری موقعیتی برای ایران خلق کرد که این بار ضربه سر کنعانی‌زادگان در دستان جلال حسن جای گرفت.

دقیقه 23: خطایی که پشت محوطه جریمه طارق همام روی امید ابراهیمی مرتکب شده بود را سامان قدوس زد که شوت او بعد از برخورد به دیوار دفاعی بازیکنان عراق دفع شد و در ادامه نیز شوت میلاد محمدی به بیرون رفت.
دقیقه 29: شوت روی پای قدوس از پشت محوطه جریمه به مدافعان عراق برخورد کرد و به بیرون رفت.دقیقه 30: ارسال قدوس از روی کرنر سمت چپ زمین را جلال حسن دفع کرد که در این صحنه خطای بازیکنان ایران روی دروازه‌بان عراق اعلام شد.دقیقه 35: شوت زمینی احمد یاسین با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 42: سردار آزمون در محوطه جریمه عراق صاحب توپ شد که شوت او بعد از برخورد به علی عدنان دفع شد و در ادامه شوت بی‌دقت پای چپ جهانبخش از مقابل محوطه 6 قدم به بیرون رفت. دقیقه 45: پرتاب اوت امیری را احمد ابراهیم به شکل ناقص دفع کرد ولی در ادامه توپ به آزمون رسید که شوت سر ضرب پای چپ او در صحنه مشکوک به خطای هند پنالتی برخوردی با صفاء هادی داشت که داور ازبک در میان اعتراض بازیکنان ایران به پنالتی، بازی را ادامه داد.دقیقه 2+45: بیرانوند شوت حسین السعیدی را در اختیار گرفت و با پرتاب بلند سردار آزمون را در زمین عراق صاحب توپ کرد.

دقیقه 49: شوت چشمی بعد از پرتاب اوت وحید امیری، در شلوغی محوطه جریمه عراق برخوردی با دست راست صفاء هادی داشت که داور ازبک باز هم در این صحنه اعلام پنالتی نکرد.دقیقه 51: ارسال خطرناک علی عدنان از جناح چپ زمین را بیرانوند از مقابل پای مهند علی جمع کرد تا خطری دروازه ایران را تهدید نکند.دقیقه 55: ضربه ایستگاهی عراق از میانه زمین را علی عدنان به قصد باز کردن دروازه ایران زد که بیرانوند به راحتی توپ را در اختیار گرفت.دقیقه 66: شوت پای چپ مهند علی از پشت محوطه جریمه ایران با عبور از بین پاهانی سید مجید حسینی به سمت دروازه رفت که بیرانوند بدون دردسر توپ را جمع کرد.دقیقه 72: شوت روی پای کنعانی‌زادگان بعد از پرتاب اوت امیری به مدافعان عراق برخورد کرد و دفع شد.دقیقه 76: شوت زمینی بشار رسن دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه ایران به اوت رفت.دقیقه 77: سانتر دقیق طارق از جناح راست زمین و ضربه سر علاء عباس را بیرانوند با واکنش تماشایی از کنج دروازه ایران به کرنر فرستاد.دقیقه 79: شوت روی پای ترابی کم دقت بود و از کنار تیرک عمودی دروازه عراق به بیرون رفت.دقیقه 83: سانتر دژاگه از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر آزمون به بیرون رفت.


منبع:ورزش 3

برچسب ها: جام ملت‌های آسیا ، ایران ، عراق

منبع: خرداد

کلیدواژه: جام ملت های آسیا ایران عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فن‌دایک داشت جرارد می‌شد، رابرتسون نگذاشت! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در آنفیلد و در بیست دقیقه اول دیدار ‏لیورپول و کریستال پالاس برای شاگردان کلوپ اصلا خوب پیش ‏نرفت. لیورپول خیلی زود یک گل دریافت کرد و چند دقیقه بعد نزدیک ‏بود گل دوم را هم دریافت کند. ‏

ابره‌چی ازه در دقیقه 14 بعد از یک کار تیمی تماشایی از طرف ‏پالاسی‌ها دروازه لیورپول را باز کرد اما چهار دقیقه بعد شاهد دو ‏اتفاق پیاپی بودیم که ممکن بود صحنه‌ای تاریخی را رقم بزند. ‏

ازه، زننده گل در میانه میدان پاسی را از خط دفاعی دریافت کرد و ‏ماته‌تا را به خوبی در موقعیتی مناسب دید. مهاجم پالاس، ویرژیل ‏فن‌دایک، دفاع وسط و کاپیتان لیورپول را مقابل خود می‌دید ولی ‏فن‌دایک ناگهان سُر خورد و بلافاصله نام استیون جرارد در ذهن همه ‏لیورپولی‌ها تداعی شد. ‏

سُر خوردن استیون جرارد در بازی معروف مقابل چلسی که باعث شد ‏دروگبا دروازه لیورپول را باز کرده و قهرمانی از چنگ این تیم در بیاید ‏این بار توسط ویرژیل فن‌دایک به نمایش گذاشته شد. ‏

اما نه آلیسون بکر تازه بازگشته به میادین بلکه یک مدافع اسکاتلندی ‏آماده بود تا نگذارد نام فن‌دایک مثل جرارد به خاطر سُر خوردن در یک ‏بازی حساس در ذهن‌ها تداعی شود. ماته‌تا توپ را در موقعیت تک ‏به تک از آلیسون عبور داد ولی رابرتسون با تکلی بلند توپ را از روی ‏خط دروازه درآورد تا عقب افتادگی لیورپول دو گله نشود. ‏

دیگر خبرها

  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • اینتر ۲-۲ کالیاری: دست‌انداز کوچک در راه اسکودتو
  • آرسنال 0-2 ویلا: آنها هم باختند، دنیا به کام سیتی ‏
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • لیورپول 0-1 پالاس: لغزش باورنکردنی به سود پپ و آرتتا
  • فن‌دایک داشت جرارد می‌شد، رابرتسون نگذاشت! (عکس)‏
  • بورنموث ۲-۲ یونایتد: تن‌هاخ و یک ماه بدون برد
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل