Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال کشورمان با قطعی کردن صدرنشینی خود در گروه D جام ملت‌های آسیا، روز یکشنبه در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها به میدان می‌رود. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان با تساوی بدون گل مقابل عراق، در پایان دور گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا، در صدر جدول گروه D رقابت‌ها جای گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر کارشناس داوری درباره اتفاقات نیمه اول دیدار ایران و عراق

 

با صدرنشینی شاگردان کارلوس کی‌روش، ملی‌پوشان کشورمان از ساعت 20:30 روز یکشنبه در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها، به مصاف یکی از تیم‌های سوم گروه‌های B، E و F می‌رود.

فلسطین در گروه B به مقام سوم رسید و یکی از تیم‌هایی خواهد بود که ایران ممکن است در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف ایران برود. عمان، لبنان، ترکمنستان، کره‌شمالی دیگران تیم‌هایی هستند که احتمال دارد ایران با آنها بازی کند. تکلیف این  موضوع  فرداشب مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای رویارویی با سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازیکن محروم و مصدومی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

سپیدپوشان خزر که در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات