Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حادثه رانندگی عصر چهارشنبه در مسیر اراک - فرمهین یک کشته و 2 مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود: این سانحه رانندگی بعد از ظهر امروز در برخورد چهار دستگاه خودروی روا، پراید، سانتافه و پژو 206 در جاده اراک - فرمهین رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی راننده خودروی پژو روا در محل حادثه جان خود را از دست داد و 2 سرنشین دیگر از سرنشینان این خودرو مجروح شدند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: علت این سانحه رانندگی از سوی کارشناس پلیس انحراف به چپ خودروی سانتافه نسبت به دیگر خودروها اعلام شده است.
بیش از 300 نفر در از ابتدای امسال تاکنون در جاده های استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
بیشترین حوادث رانندگی منجر به فوت استان مرکزی با 31 درصد در جاده های اصلی، 21 درصد در آزادراه ها، 19 درصد در بزرگراه ها و 29 درصد در راه های فرعی و روستایی اتفاق افتاده است.
1955/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي حادثه رانندگي استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در حادثه رانندگی در محور سبزوار - شاهرود

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این حادثه عصر دیروز بر اثر  برخورد  یک دستگاه خودروی پژو پارس با  یک دستگاه خودروی سوناتا در کیلومتر ۸۰ محور سبزوار به شاهرود در محدوده  شهر داورزن رخ داد.   فائق نیا افزود: ۵ مصدوم توسط کارشناسان اورژانس در محل بصورت سرپایی مداوا شدند و ۳ مصدوم دیگر بوسیله آمبولانس‌های اورژانس، به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.    وی گفت :‌کارشناسان پلیس در حال بررسی علت وقوع حادثه هستند.

دیگر خبرها

  • فوت ۱۰ نفر در حادثه رانندگی نوروز امسال در کردستان
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • ۸ مصدوم در حادثه رانندگی در محور سبزوار - شاهرود
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و ۷ مصدوم در جاده رابُر - بافت
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان