Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@15:41:40 GMT

درخشان: تغییرات زیاد کار دست تیم ملی می دهد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۶۴۸

درخشان: تغییرات زیاد کار دست تیم ملی می دهد

تهران- ایرنا- کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تغییرات زیاد در ترکیب تیم ملی در دیدار مقابل تیم های قدرتمند آسیا کار دست ما خواهد داد.

حمید درخشان روز چهارشنبه پس از تساوی ایران مقابل عراق در گفت و گو با ایرنا گفت: بازی بسیار متعادلی را مشاهده کردیم. عراق بسیار عملکرد خوبی در این مسابقه داشت و با شناخت کامل راهی میدان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: عراق تمام نقاط قوت ما را در این مسابقه کنترل کرد و در دقایق پایانی نیمه دوم هم فرصت برد در این مسابقه را داشت.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در این مسابقه با روز های خوب خود فاصله داشتیم و دلیل آن تغییرات زیاد در ترکیب بود.
وی تصریح کرد: با ارائه چنین بازی هایی مقابل تیم های بزرگتر با مشکل روبه رو خواهیم شد و امیدوارم کادرفنی هرچه سریعتر بهترین تصمیم را برای حل مشکلات بگیرد.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: وقتی یک تیم 50 درصد تیم خود را تغییر می دهد در روند رو به جلو تیم مشکل ایجاد می شود.
وی در خصوص ترکیب دفاعی تیم ملی در دیدار مقابل عراق گفت: کی روش در این مسابقه بسیار ترکیب دفاعی را روانه بازی کرد و این باعث شد تیم ملی بسیار کم خطر ظاهر شود و عراق بسیار خطرناک تر بود.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا با نتیجه صفر بر صفر مقابل عراق متوقف شد و در نهایت به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کرد.
ورزشی **9118**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان

تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان به برد رسید. 

طرفداری | تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین دیدارش در جام ملت های آسیا 2024 در تایلند به مصاف تیم ملی فوتسال افغانستان رفت و به برتری 3 بر یک رسید.

گل‌های ایران در این مسابقه توسط مهدی کریمی در دقیقه 10 و سعید احمدعباسی (2بار در دقایق 21 و 22) به ثمر رسید.

گل افغانستان نیز توسط مهران غلامی در دقیقه 26 به ثمر رسید.تیم ملی فوتسال ایران در دیدار بعدی باید با تیم ملی فوتسال بحرین مسابقه بدهد.

ایران در این مسابقه با ترکیب ابتدایی باقر محمدى، محمدرضا سنگ‌سفيدى، مهدى كريمى، سالار آقاپور و بهروز عظيمى وارد زمین شد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال