Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:28:36 GMT

خروج ۱۵ شناور مغروقه از اروندرود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۷۰۵

خروج ۱۵ شناور مغروقه از اروندرود

به گزارش خبرنگار مهر، عامر کعبی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان آبادان که در اروندکنار برگزار شد در جمع خبرنگاران، افزود: خوشحالیم که جلسه شورای اداری در این منطقه برگزار شد، مسئولان با حضور خود از نزدیک با مشکلات مردم اروندکنار آشنا می شوند، البته اقدامات خوبی نیز انجام شده که امیدواریم ادامه دار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: بحث لایروبی اروندرود یکی از مباحث جدی است که در مجلس شورای اسلامی پیگیر آن هستیم، تاکنون ۱۵ شناور مغروقه از اروند رود خارج شده اند که مقدمات لایروبی اروند را به همراه خواهد داشت.

کعبی تصریح کرد: وزیر امور خارجه کشور ما در سفر به عراق موضوع لایروبی اروند رود را با نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور مطرح کرد تا بتوانیم  کار گروه انجام این کار را تشکیل دهیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به دعوت از وزیر راه و حضور وی در آبادان اشاره کرد و گفت: انتظار داریم تا در بحث بنادر و کشتیرانی، دریانوردی و لایروبی اروندرود که سازمان بنادر این کار را عملیاتی کرد، اقدامات بهتری انجام شود.

کعبی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا احداث بندری متناسب با نیاز اروندکنار در دستور کار قرار گیرد، افزود: موضوعاتی همچون احداث اسکله، فراهم سازی مقدمات الحاق شهرهای اروندکنار و چوئبده به منطقه آزاد اروند و پیش بینی ردیف اعتباری تکمیل جاده آبادان به اروندکنار در بودجه سال ۹۸ را در دستور کار داریم تا بتوانیم کارهای بزرگی در این راستا انجام دهیم.

وی اظهار کرد: در زمینه صید و صیادی و بحث احیای ماهیانی که در محدوده اروندکنار وجود دارد، اقداماتی را برای ایجاد فرصت های شغلی بیشتر و امرار معاش برای صیادان انجام می دهیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در بحث تامین سوخت مورد نیاز کشتی ها و لنج های باری فعال در آبراهه اروند اقدامات خوبی انجام شده که وزارت خانه های نفت، کشور و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در این باره کمک رسان خواهند بود.

کد خبر 4515370

منبع: مهر

کلیدواژه: ابادان عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی ویژه ماه رمضان در اروندکنار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محمد دردوشی دبیر جشنواره گفت: این جشنواره بنام هلال المحبه و الایمان یعنی ماه مهر و ایمان بعد از افطار برگزار و انواع شیرینی و حلوا‌های محلی و سنتی استان خوزستان توسط بانوان هنرمند اروندکناری تهیه و به معرض نمایش گذاشته شده بود.
این جشنواره با هدف ترویج پخت شیرینی‌های سنتی و معرفی این هنر بومی برگزار شد.
در پایان این جشنواره از ۸ نفر برتر تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟/ ارتقا و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در استان
  • ارتقاء و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در سیستان و بلوچستان/ تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی ویژه ماه رمضان در اروندکنار
  • جشن میلاد کریم اهل بیت علیه السلام در اروندکنار
  • جشن میلاد کریم اهل بیت علیه السلام در اروند کنار
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر انجام شد