Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:31:11 GMT

۵ واحد صنعتی در مهریز افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۷۱۹

۵ واحد صنعتی در مهریز افتتاح می‌شود

حبیب الله خلفایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افتتاح و راه اندازی پنج واحد صنعتی در شهرستان مهریز به مناسبت ایام دهه فجر اظهار داشت: ظرفیت اشتغالزایی این واحدها ۸۰۰ نفر است.

وی خاطرنشان کرد: این واحدها در زمینه های کاشی و فولاد فعالیت می کنند و در فاز نخست راه اندازی به طور مستقیم برای ۸۰۰ نفر اشتغال زایی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلفایی همچنین از راه اندازی فاز اول سردخانه بندرخشک پیشگامان خبر داد و یادآور شد: این پروژه نیز به مناسبت ایام دهه فجر افتتاح و راه اندازی می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان یزد یادآور شد: در سال آینده نیز یک شرکت تولید کاشی و یک شرکت در زمینه فولاد بهره برداری می شوند که این دو واحد نیز برای ۹۰۰ نفر اشتغال‌زایی می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌هایی که قرار است در ایام الله دهه فجر توسط صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان مهریز انجام شود،‌ افزود: تجلیل از خانواده شهدا و پیشکسوتان اصناف، برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران موفق واحدهای صنعتی و برگزاری تور صنعتی ویژه دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف شهرستان مهریز از دیگر برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

کد خبر 4515371

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان مهریز صنعت معدن و تجارت استان یزد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله زارع خورمیزی به مناسبت هفته زمین پاک گفت: وجود نخاله‌های ساختمانی و ضایعات مختلف واحدهای صنعتی در کنار انواع پسماندها، وضعیت بسیار نامناسبی و غیر بهداشتی را در شهرستان ایجاد کرده است.

وی به اهمیت حفظ زمین پاک و نقش مردم و مسئولان در تحقق آن در شهرستان اشاره کرد و گفت: همه باید خود را در حفظ زمین پاک بیش از گذشته مسئول بدانند.

زارع افزود: یکی از مهمترین مأموریت‌های این اداره در کنار تلاش و همراهی ادارات، کار فرهنگی و آموزشی برای فرهنگ سازی حفظ محیط از آلودگی‌ها است.

وی گفت: به رغم اینکه طرح مدیریت پسماند در شهرستان مصوب شده ولی هنوز در عمل شاهد اجرای آن نیستیم و این یکی از مشکلات اصلی است.

کد خبر 6088495

دیگر خبرها

  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت