Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:25:13 GMT

برابری ایران و عراق در آمار به‌جای مانده از بازی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۷۲۲

برابری ایران و عراق در آمار به‌جای مانده از بازی

آمارهای بازی ایران و عراق نشان می‌دهد دو تیم درجریان این مسابقه برابری تقریبی داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در آخرین بازی مرحله گروهی خود در جام ملت‌های آسیا به تساوی بدون گل رسیدند. آمار به جای مانده از مسابقه نیز نشان‌ از برابری تقریبی دو تیم دارد. آمارهای این دیدار به شرح زیر است:

۵۴ درصد از مالکیت توپ برای عراق و ۴۶ درصد به ایران اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۵۴ درصد از جریان توپ به میانه زمین اختصاص داشت. ۲۶ درصد از جریان بازی نیز در یک سوم میانی عراق و ۲۰ درصد در یک سوم میانی ایران بود.

شاگردان کی‌روش در این بازی ۱۵ شوت راهی دروازه حریف کردند که تنها یکی از آن‌ها در چارچوب بود اما در مقابل، عراق هشت شوت زد که سه‌تای آن در چارچوب قرار داشت.

ملی‌پوشان ایران در این بازی ۲۶۹ پاس و عراقی‌ها ۳۲۱ پاس دادند. دقت پاس عراقی‌ها نیز بالاتر بود ۷۶ درصد از این پاس‌ها سالم از آب درآمد اما بازیکنان ایران ۶۴ درصد پاس سالم دادند.

در این بازی درگیرانه مجموعا ۳۶ خطا انجام شد که سهم ایران، ۲۰ و عراق ۱۶ خطا بود. همچنین روشن ایرماتوف داور مسابقه، دو کارت زرد به بازیکنان ایران و سه کارت به عراقی‌ها نشان داد.

همچنین عراق دو بار در تله آفساید قرار گرفت اما این آمار برای ایران، صفر بود.

چهار کرنر از سوی ایران روی دروازه عراق زده شد و تیم حریف نیز سه کرنر داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران عراق تيم ملي فوتبال ايران جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۲۵۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۸۰ تومان (۱.۸۵ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۳۳۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۲۵ تومانی به ۴,۳۳۰ رسیده بود، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۸۰ تومانی (۱.۸۸ درصد) به ۴,۲۵۰ رسید.

 بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۸۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۲۴۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۴.۸۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۷.۱۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا