Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:55:08 GMT

کی روش: به استراحت نیاز جدی داریم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۷۷۹

کی روش: به استراحت نیاز جدی داریم

دوبی- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی بسیار سختی مقابل عراق پشت سر گذاشتیم و برای بازی بعد نیاز به استراحت جدی داریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، کارلوس کی روش در نشست خبری پس از دیدار مقابل عراق گفت: به عنوان سرمربی این مسابقه از فشار بازی خسته هستم و این نشان از اهمیت مسابقه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هر دو تیم انگیزه زیادی برای این مسابقه داشتند و قطعا هواداران از تماشای این مسابقه لذت بردند. دو موقعیت خوب داشتیم. در مجموع عملکرد ما در میانه میدان بهتر از حریف بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در نیمه دوم برنامه ما تغییر کرد و قصد داشتیم روی ضد حملات به حریف ضربه بزنیم و در نیمه دوم هر دو تیم یک موقعیت گل داشتند.
وی در پاسخ به این سئوال که عیار تیم ملی ایران در دیدار امروز مشخص شده است، تصریح کرد: تیم ما نیاز به استراحت دارد و باید از نظر ذهنی و روحی خودمان را برای مرحله حذفی آماده کنیم چرا که جام ملت ها از این پس آغاز می شود.
کی روش افزود: بنابرین باید از این پس با تمرکز بالا به میدان برویم چرا که از این پس تیم های بازنده باید به خانه بازگردند.
ورزشی **9029**9118**2024
ادامه دارد.......

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام ملت هاي آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با کنار رفتن استقلال از رقابت های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

دیگر خبرها

  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها