Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل حرم مطهر امام خمینی(ره) از برگزاری نشست بررسی نامه امام خمینی(ره) به گورباچف در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا سرمد سعیدی در این باره گفت: عصر روز پنجشنبه (۲۷ دی ماه) هم زمان با  سی‌امین سالگرد ارسال نامه امام خمینی(ره) به گورباچف از ساعت ۱۵:۳۰ در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) نشست بررسی این نامه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل حرم مطهر امام خمینی(ره) گفت: سفرای کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز، جمعی از فرهیختگان و صاحبان قلم و اندیشه، طلاب و دانشجویان خارجی پژوهشکده امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی از جمله دعوت شدگان به این برنامه هستند.

وی اضافه کرد: تحلیل نامه تاریخی حضرت امام(ره) توسط حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، رونمایی از تمبر ویژه سی‌امین سالگرد نامه امام به گورباچف و کتاب «مصلح شرق، احیاگر قرن» و پخش مستند کوتاه «مصلح شرق»، از مهمترین برنامه‌های این رویداد فرهنگی خواهد بود.

انتهای پیام

دبیر: آرش محمدیان

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نامه امام خمینی ره به گورباچف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیردریادار حمزه کاویانی، جانشین نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (سه شنبه) در آستانه روز ارتش و به منظور گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های ارتش قهرمان با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.

شرکت کنندگان در این آیین ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب عهدی دوباره بستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • حال و هوای زیارت در یک روز بهاری حرم مطهر امام رضا(ع)
  • «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» نقد و بررسی می‌شود
  • بررسی و نقد «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت»
  • اجتماع مردم در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی