Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرکو کاتانچ بعد از بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق در جام ملت های آسیا گفت: باید واقع بینانه بگویم ایران در نیمه اول بهتر از ما بود. اما سپس در نیمه دوم ما بهتر از آنها بودیم. شاید نتیجه صفر صفر عادلانه بود.

سرمربی تیم ملی عراق در پاسخ به این سوال که شما ترجیح می دهید در مرحله بعد با کدام یک از دو تیم عربستان یا قطر بازی کنید؟ تصریح کرد: قبلا هم گفته ام برای ما فرقی نمی کند با چه تیمی بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا، پس فردا مشخص می شود حریف بعدی ما چه تیمی خواهد بود. اگر شما می خواهید برنده باشید نباید فرقی کند با کدام تیم بازی دارید.

ادامه دارد...

کد خبر 4515355 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق جام ملت های آسیا 2019 امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی خانگی اینترمیلان

تیم اینتر در رقابت‌های سری‌آ موفق شد در خانه کالیاری را متوقف کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های اینتر و کالیاری در هفته سی‌ودوم رقابت‌های سری‌آ از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شد که در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در نیمه اول در دقیقه ۱۲ مارکوس تورام مهاجم تیم میزبان توانست دروازه تیم کالیاری را باز کند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۶۵ الدور شومورودوف گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۷۴ هاکان چالهان اوغلو از روی نقطه پنالتی توانست برای بار دوم دروازه تیم میهمان را باز کند. اما این پایان کار نبود نیکولا ویولا بازی را به تساوی کشاند و از شکست تیمش جلوگیری کرد.

اینتر با این تساوی ۸۳ امتیازی شد و در صدر جدول ایستاد و کالیاری با این تساوی ۳۱ امتیازی شد و در رده چهاردهم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تساوی خانگی اینترمیلان
  • ۱۰ عادتی که باعث تمرکز و بهره‌وری بهتر شما می‌شوند
  • برای اونای امری آرسنال با برنتفورد فرقی ندارد!
  • کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم!‏
  • اختلاف در لیورپول: مهاجم‌ها باید بهتر کار کنند!‏
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • صادق‌بوقی بهتر از لیونل مسی
  • بورنموث ۲-۲ یونایتد: تن‌هاخ و یک ماه بدون برد
  • بعد از ۱۴ سال؛ یوونتوس بدون برد در ۵ بازی متوالی خارج از خانه سری آ
  • یوونتوس و خارج شدن از زمین تورینو بدون گل زده پس از ۲۵ سال