Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@04:22:47 GMT

کاتانتس: تساوی عادلانه بود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۸۵۶

کاتانتس: تساوی عادلانه بود

سرچکو کاتانتس، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق گفت که تساوی با ایران نتیجه‌ای عادلانه بوده است. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات، سرچکو کاتانتس پس از تساوی بدون گل تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق، در نشست خبری پس از این مسابقه گفت: باید واقع بینانه بگویم ایران در نیمه اول بهتر از ما بود، اما در نیمه دوم ما بهتر از آنها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید نتیجه تساوی عادلانه بود.

ادامه دارد...

R1331/P/S1410,3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال عراق

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال عراق جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وچهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشنگاه‌های کشور، تیم استقلال خوزستان عصر پنج شنبه (۳۰ فروردین) مقابل میزبان خود تیم گل گهر سیرجان به تساوی ۲ بر ۲ دست یاف و با ۲۰ امتیاز درمکان چهاردهم جدول رده بندی باقی ماند.
دراین بازی آسو رستم و محمود مطلق زاده در دقایق ۹۰+۲ و ۹۰+۴ برای استقلال گلزنی کرد و سعید سحر خیران و قائن اسلامی در دقایق ۵۶ و ۹۰ گل‌های میزبان را به ثمر رساندند.
تیم صنعت نفت آبادان با ۳ گل مغلوب میهمان خود تیم پرسپولیس تهران شد و با ۱۶ امتیاز درمکان شانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.
دانیال اسماعیلی فر، عیسی آل کثیر و محمد حسین کنعانی زاده گل‌های بازی را به ثمر رساندند.
تیم فولادخوزستان نیز  امروز جمعه پذیرای تیم مس رفسنجان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • پیکان ۲-۲ هوادار؛ از گل لحظه آخری تا پاس گل رونالدینیویی، یک فوتبال جذاب!
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • ضرورت دسترسی عادلانه بیماران هموفیلی به دارو و درمان