Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خود من هم بعد از بازی خسته هستم و این موضوع نشان‌دهنده آن است که بازی پرفشاری را مقابل عراق پشت سر گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به امارات، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل عراق در دور پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*حتی خود من هم بعد از بازی خسته هستم و این موضوع نشان‌دهنده آن است که بازی پرفشاری را مقابل عراق پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*در این بازی هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند. بدون شک هواداران هر دو تیم از این بازی لذت بردند.

*در نیمه اول فاتح میدان بودیم. دو موقعیت بسیار خوب داشتیم که نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم. در نیمه دوم از بعد استراتژیک برنامه تیم ملی ایران تغییر کرد. تلاش کردیم روی ضد حملات کار کنیم.

*جام‌ ملت‌ها به معنای واقعی از این به بعد شروع می‌شود چون از این پس همه چیز برای برنده و هیچ چیز برای بازنده است.

* شاهد حضور سه تیم خوب درون زمین بودیم. تیم‌های خوب ایران، عراق و تیم داوری.

*در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 3 هدف داشتیم. هدف اول ما این بود که صعود کنیم وقتی حس کردیم می‌توانیم صعود کنیم هدف بعدی ما برای صعود به عنوان تیم دوم بود. هدف سوم ما این بود که از تمام بازیکنان استفاده کنیم. نسبت به مسابقات قبلی 5 تغییر داشتیم و همه ثابت کردند توانایی بازی درون زمین را دارند.

*در دقایقی که بازی احساسی و پر فشار شده بود بازیکنان نشان دادند شخصیت بزرگ و کاراکتر فرهیخته دارند.

*بازیکنان ما نشان دادند تصمیم درست را می‌گیرند و حتی اگر نیاز باشد در کنار زمین آواز بخوانند یا هر کاری دیگر انجام دهند در این راستا اقدام می‌کنند.

*برای ما باعث افتخار بود که ایرماتوف قضاوت این بازی را برعهده داشت.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام ملت های آسیا میزان ایران کی روش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، وحید داعی در گفتگویی با بیان اینکه تاکنون ساخت ۱۵۷ هزار و ۶۸۰ واحد از محل نهضت ملی مسکن در این استان در بخشهای حمایتی، بازآفرینی، خودمالک و روستایی آغاز شده، اظهارکرد: از این تعداد حدود هزار واحد در شهرهای فریمان، گناباد، کاشمر، فیض آباد مه ولات و تربت حیدریه به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: از کل واحدهایی که تاکنون عملیات اجرایی آنها آغاز شده است، ۸۵ هزار و ۹۸۰ واحد حمایتی شامل ۴۲ هزار و ۲۸۳ واحد در قالب انبوه سازی و ۴۳ هزار و ۶۹۷ واحد در قالب گروه ساخت، ۲۳ هزار و ۹۸۴ واحد بازآفرینی، ۲۷۰ هزار و ۹ واحد خودمالک و ۲۶ هزار و ۹۳۶ واحد روستایی در خراسان رضوی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی افزود: در حوزه آماده سازی زمین، مجموع قراردادهایی که با دستگاه ها و نهادهای مختلف به منظور تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در سال ۱۴۰۲ در استان منعقد شد، سه هزار و ۱۲۰ هکتار بود که به لحاظ مقیاس کار، ۱۸ برابر آماده سازی زمین در زمان اجرای طرح مسکن مهر در این استان بوده است.

داعی اقدام مهم دیگر این دستگاه اجرایی در حوزه نهضت ملی مسکن را دریافت کمک بلاعوض از وزارت متبوع دانست و گفت: پارسال پنج هزار میلیارد ریال از وزارت راه و شهرسازی برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی سایتهای نهضت ملی مسکن و مسکن مهر در خراسان رضوی اختصاص یافت.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ در کنار تولید مسکن به ارتقای شاخصهای خدمات شهری به ویژه محیط شهری نیز توجه ویژه شد به طوری که ۴۳ هکتار زمین با کاربری خدماتی در شهرهای مختلف استان به دستگاه های اجرایی واگذار شد تا بتوانند ساخت و ساز را در آنها انجام داده و خدمات لازم را به مردم ارایه دهند که این واگذاری زمین در راستای ارتقای شاخصهای خدمات شهری هشت برابر واگذاریها در این بخش در سال ۱۴۰۱ بود.

داعی تصریح کرد: در حوزه بازآفرینی شهری یا محلات هدف، بافتهای فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی، ۲ اقدام مهم در سال ۱۴۰۲ در خراسان رضوی انجام شد، نخست این که در ابتدای سال، مطالعات محلات هدف بازآفرینی در ۵۱ شهر استان انجام و در مراجع ذیصلاح مصوب شده بود، اما این تعداد در پایان سال به ۹۶ شهر رسید به طوری که در طول سال مطالعات محلات هدف بازآفرینی ۴۴ شهر دیگر استان نیز انجام شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897783

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • با خسته‌ترین انسان کره زمین آشنا شوید (فیلم)
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است
  • پیام ستاره بایرن به ناگلزمان: من را ببین!