Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع ‌رسانی پلیس قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری روز چهارشنبه با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان در این ایام، افزود: با توجه به احتمال بارش برف در گردنه های استان، احتمال بارش سنگین‌تری را در محورها و آزادراه های استان شاهد خواهیم بود.
وی افزود: رانندگان در این ایام ضمن رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله جانبی و فاصله طولی را از خودروی جلویی در هنگام رانندگی مد نظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیگلری به رانندگان توصیه کرد: قبل از حرکت از سالم بودن تجهیزات ایمنی، برف پاکن و سیستم گرمایشی و داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.
6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بارش برف مد قزوین رانندگان اجتناب جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «چشم به راهیم» در ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ چشمه خاور اظهار کرد: ایستگاه‌هایی برای استراحت و توقف رانندگان تعبیه شده است که می‌طلبد رانندگان در این مسیر‌ها توقف و استراحت کامل کنند.
وی افزود: یکی از مهمترین اهداف این پویش، افزایش ایمنی سفر‌های نوروزی برای استفاده‌کنندگان از خودرو‌های شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی، اشاعه و پاس داشت ارزش‌های دینی و مذهبی در طول سفر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و نوروز، ارتقاء دانش عمومی جامعه در خصوص فرهنگ ایمنی و فرهنگ درست رانندگی و به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای پویش «چشم به راهیم» در ایلام
  • اعطای جایزه به رانندگان قانونمند
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در کشور
  • تظاهر به بستن کمربند به قیمت جان پسر جوان تمام شد
  • مرتع داران آذربایجان غربی از چرای زودهنگام دام خودداری کنند
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران/ استحکام سازه‌های موقت ضروری است
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران/استحکام سازه‌های موقت ضروری است
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی، جان ۹ نفر را گرفت
  • نفوذ سامانه بارشی جدید از سمت شمال‌ غرب/ در سفرهای برون شهری احتیاط کنید
  • آغاز موج بازگشت سفرهای نوروزی