Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@06:23:30 GMT

طارمی: تلافی از عراق بماند برای مراحل بعدی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۹۷۲

طارمی: تلافی از عراق بماند برای مراحل بعدی

مهدی طارمی با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها در خصوص نتایج تیم ملی در مرحله گروهی پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم شماره 17 تیم ملی که با دو گل زده، عملکرد مناسبی از خود به جا گذاشته، در دیدار با عراق کار را از نیمکت آغاز کرد و در ادامه به ترکیب تیم ملی اضافه شد. او در پایان این جدال که با تساوی بدون گل و صعود ایران به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی همراه بود، برابر خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آنها پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طارمی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: بازی زیاد باکیفیت و آنطور که انتظار داشتیم نبود. ما برنامه مان این بود که بازی را کنترل کنیم و به این شکل هم پیش رفت.


وی ادامه داد: ما برنامه داشتیم که بازی را کنترل کنیم و البته از فرصت سود ببریم اما مهم صعود تیم بود که به آن دست یافتیم.


طارمی درباره حریف بعدی تیم ملی گفت: مهم نیست که برابر چه تیمی قرار گیریم و ما تمرکزمان روی عملکرد تیم خودمان است و امیدواریم با ادامه این روند به راه مان ادامه دهیم.


مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا در جدال با عراق به دنبال تساوی بودند گفت: ما نمی خواستیم بازی را احساسی کنیم و به دنبال این بودیم تا در صورتی که فرصت به دست بیاوریم به نتیجه برسیم. مهم نیست در چهار سال قبل چه اتفاقی افتاده و ما به اکنون و حال مان فکر می کنیم.


وی درباره اتفاقات روی نیمکت و درگیری لفظی مربیان گفت: آنها (عراقی‌ها) آمده بودند تا بازی را احساسی کنند. ما از قبل برنامه داشتیم که کنترل کنیم و وارد حاشیه نشویم. به جز یک درگیری در نیمه اول ما درگیر این حواشی نشدیم.


طارمی از انگیزه های خود برای گلزنی و اینکه اگر بازیکن ثابت بود چه عملکردی داشت، گفت: هر مهاجمی که به زمین می آید به دنبال این است که گل بزند. من که از ابتدا در زمین نبودم اما در همان دقایق به دنبال گلزنی بودم.


وی درباره اینکه اگر بار دیگر برابر عراق قرار گیرند چه تدبیری را دنبال خواهند کرد، گفت: صد درصد اگر در مراحل نیمه نهایی یا دیگر مرحله قرار گیریم مطمئنا شرایط فرق می کند و ما بیشتر فشار می آوردیم. در همان نیمه اول ما بعد از کمی فشار آنها را به عقب برگرداندیم. ما اینطور نمی‌ماندیم که آنها پاس بدهند و فشار بیاورند. بازی به بازی فرق می کند و نمی شود در هر بازی یک شکل بازی کرد و ان شاالله اگر در بازی بعدی به تور ما بخورند، تلافی چهار سال قبل را هم در می‌آوریم.

تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)

 

منبع: viral vids

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم) عیدی دادن طارمی به کودکان حاضر در ویژه برنامه سال نو (فیلم) خاطره جالب حنیف از ناتوانی در مهار طارمی (فیلم)

دیگر خبرها

  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • گل تازه طارمی و یک قربانی تازه!
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ستاره قرمز‌ها چند بازی را از دست می‌دهد؟