Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر از امارات، امید ابراهیمی درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق گفت: هدفمان صعود به عنوان صدرنشین بود. با بازیکنان صحبت کردیم که بتوانیم بازی کنیم و برای مسابقات بعدی آماده شویم.

وی درباره تنش بازیکنان تیم ملی عراق تاکید کرد: عراقی ها دنبال فوتبال نبودند و بیشتر دنبال ایجاد تنش بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می خواستند فوتبال بازی کنند ما هم بهتر بازی می کردیم. وقتی یک خطای ساده رخ می داد سه یا چهار نفر از آنها حمله می کردند تا تمرکز بازیکنان ما را به هم بزنند. 

هافبک تیم ملی ایران در خصوص خطایی که روی او در محوطه جریمه عراق رخ داد، تصریح کرد:  روی من پنالتی رخ داد. به سمت دروازه می رفتم و بازیکن عراق مرا شارژ کرد. می توانستم صاحب موقعیت شوم. فکر کنم جای گیری داور خوب نبود.

ابراهیمی درباره بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی گفت: این افتخار بزرگی است ولی من دنبال این چیزها نیستم. سرمربی تیم ملی تشخیص داد که من کاپیتان باشم ولی تیم ملی برایم همه چیز مهمتر است.

وی در خصوص تغییر پستش در بازی با عراق هم یادآور شد: بازی قبل هافبک دفاعی بودم ولی امروز هافبک راست بودم و سعی کردم وظایف کی روش را به درستی انجام بدهم. 

کد خبر 4515401

منبع: مهر

کلیدواژه: امید ابراهیمی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق جام ملت های آسیا 2019 امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال

اوساسونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و فرصت نزدیک شدن به حریف را از دست بدهد.

آندره آلمیدا تک گل والنسیا و این بازی را در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند و پس از آن بود که تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر ناکام ماند، ولی اوساسونا این فرصت را داشت که بتواند در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده بازی را از روی پنالتی که توسط داور اعلام شده بود به تساوی بکشاند.

بودیمیر به عنوان پنالتی‌زن تیمش پشت این ضربه قرار گرفت و حرکتی انجام داد که تعجب بسیاری را به دنبال داشت و واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی را هم به همراه داشت. او قصد داشت دروازه‌بان حریف را گول بزند، اما همین تصمیمش باعث اشتباه خودش در زدن ضربه شد.

قدرت این ضربه به حدی کم بود که دروازه‌بان والنسیا توانست به راحتی آن را در حالی که حتی به خط دروازه هم نرسیده بود در اختیار بگیرد و خیالش از بابت پیروزی تیمش در این بازی راحت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم
  • خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود
  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم