Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:50:52 GMT

جهانبخش: عراق برای فوتبال نیامده بود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۵۰۶۹

جهانبخش: عراق برای فوتبال نیامده بود

علیرضا جهانبخش می گوید پس از دو ماه و نیم در یک بازی رسمی بازی کرد و تلاش کرد مثمرثمر باشد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش در بین خبرنگاران درباره بازی با عراق گفت: خب قطعا می دانستیم بازی بازی سختی است چون قبلا تجربه بازی در مقابل عراق را داشتیم ولی امروز آن ها برای بازی نیامده بودند و بشتر جنگ روانی بود تا فوتبال ما را خراب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ما هدفمان چیز دیگری بود اما عراق نسبت به آن عکس العملی که داشتند غیر فوتبالی بود و شرایطی نبود که بخواهیم فوتبال بازی کنیم اما مهم این بود که صدر جدول بازی را تمام کنیم و خداراشکر یک امتیاز گرفتیم که حقمان این بود سه امتیاز بگیریم و اگر آن طور که پیش بینی کرده بودیم می توانستیم حتی با 9 امتیاز در صدر جدول باشیم اما همین که در صدر جدول بودیم، خوب بود. انشالله در مراحل بعدی به قرعه خوبی بخوریم.

 

وی افزود: اولین بازی که بازی کردم پس از 2 ماه و نیم خیلی تلاش کردم که برگردم اما خب قرعه ای به من خورد که بازی سختی از لحاظ فوتبالی و فیزیکی بود. ممنون از کادرفنی که من اعتماد کرد و انشالله در بازی های بعد بتوانم بیشتر کمک کنم.

 

جهانبخش درباره داوری هم تصریح کرد: داوری اوکی بود، چند صحنه 50-50 را به نفع آن ها سوت زد اما در مجموع فکر میکنم مشکلی خاصی در داوری نبود.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا دلیل تعویضش مصدومیت بود هم گفت: نه تعویض فنی بود و مشکلی نیست و خواستند از بچه های دیگر استفاده کنند.

 

تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 علیرضا جهانبخش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، در بازی مهم هفته سی و چهارم سری A تیم‌های میلان و اینتر از ساعت 22:15 امشب در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت.

نتیجه این بازی سرنوشت قهرمان این فصل ایتالیا را مشخص خواهد کرد. اینتر در صورت شکست حریف مستقیم خود در صدر جدول، قهرمانی‌اش مسجل می‌شود.

نراتزوری اکنون با 83 امتیاز در صدر جدول جای دارد و در فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل -بدون در نظر گرفتن بازی امشب- 14 امتیاز بیشتر از میلان کسب کرده است.

شاگردان سیمونه اینزاگی اگر سه امتیاز این بازی را کسب کنند به طور قطع مقام قهرمانی را به نام خود کرده و در هفته‌های باقی مانده با خیال راحت کار را دنبال می‌کنند.

ترکیب دو تیم برای این بازی به شرح زیر اعلام شده است:

میلان: مایک مانیان، داویده کالابریا، متئو گابیا، فیکایو توموری، تئو هرناندز، یاسین آدلی، تیانی ریندرز، یونس موسی، روبن لوفتوس-چیک، کریستین پولیشیچ و رافائل لیائو

اینتر: یان زومر، بنجامین پاوارد، فرانچسکو آچربی، الساندرو باستونی، متئو دارمیان، نیکولو بارلا، هاکان چالهان اوغلو، هنریک مخیتاریان، فدریکو دی‌‌مارکو، مارکوس تورام، لائوتارو مارتینز

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید