Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف عارف کیا، خواننده لس آنجلسی در جریان دیدار تیم‌های فوتبال ایران و عراق در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در جایگاه ویژه و در کنار مسئولان ورزش ایران نشست و این نکته در نوع خود جالب توجه بود.

عارف عارف کیا با نام هنری «عارف» از خوانندگان لس آنجلسی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی از ایران خارج شد و تابعیت کشور آمریکا را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه چرا مسئولان فوتبال کشورمان بدون ملاحظه شأن و جایگاه حقوقی خود در کنار این خواننده قرار گرفته اند سؤالی است که باید در برابر افکار عمومی به آن پاسخ دهند.

از سوی دیگر نباید شیطنت مسئولان ورزشگاه آل مکتوم امارات را نیز از نظر دور داشت. این اقدام در حالی است که از روز‌های قبل پیش بینی می‌شد که اقداماتی علیه کاروان ایران و مسئولان ورزش کشورمان از سوی اماراتی‌ها شکل بگیرد.

جایگاه معاونان وزیر و وزرای کشور‌های مختلف در ورزشگاه باید از افراد غیرمسئول خالی باشد و باید در این مورد مراتب اعتراض ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران و عراق ایران پیروزی انقلاب فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران ایران و عراق کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید

به گزارش "ورزش سه"، مشکلاتی که از روز فینال جام جهانی زنان و ‏حرکت جنجالی لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ‏اسپانیا، گریبان‌گیر این فدراسیون شده ظاهرا تمامی ندارد. ‏

درحالیکه به نظر می‌رسید در هفته پیش رو شاهد برگزاری انتخابات ‏فدراسیون هستیم تا فوتبال اسپانیا سرانجام به آرامش برسد امروز ‏دادگاه عالی ورزش ‏CAS‏ حکم کرد که روند برگزاری انتخابات باید از نو ‏آغاز شود. علت این دستور این بود که میگل گالان علیه روند انتخابات ‏به ‏CAS‏ شکایت کرده و مدعی نقض حقوقش شده بود. ‏

گالان رئیس کمیته ملی مربیان فوتبال اسپانیا و از اعضای مجمع ‏فدراسیون فوتبال این کشور است. کمیسیون انتخابات فدراسیون ‏فوتبال اسپانیا از شکایت گالان و حکم ‏CAS‏ شاکی است. این ‏کمیسیون پیش از این مدعی شده بود گالان اطلاعات ناقصی در ‏اختیار ‏CAS‏ قرار داده ولی این دادگاه اعتراض‌ها را نپذیرفت. ‏

دیگر خبرها

  • تیمی که یک ثانیه هم وقت تلف نمی‌کند!
  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • کوتاهی مسئولان در حمایت از تنها شانس پاراالمپیکی ایران+فیلم
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان