Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@13:52:38 GMT

کاتانچ: ایران در نیمه اول بهتر از ما بود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۵۰۸۷

کاتانچ: ایران در نیمه اول بهتر از ما بود

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق، گفت: باید واقع بینانه بگویم ایران در نیمه اول بهتر از ما بود.

به گزارش مشرق، سرکو کاتانچ در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل مقابل ایران و صعود به عنوان تیم دوم گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، گفت: باید واقع بینانه بگویم ایران در نیمه اول بهتر از ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اما در نیمه دوم ما بهتر از آنها بودیم.شاید نتیجه صفر صفر عادلانه بود.

سرمربی تیم ملی عراق در ادامه در پاسخ به این سوال که شما در مرحله بعد دوست دارید با کدام تیم بازی کنید. چون احتمال دارد با قطر و عربستان رقابت دهید پاسخ داد: قبلاً هم گفتم برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی نی کنیم. فردا پس فردا مشخص می‌شود حریف بعدی ما چه کسی خواهد بود. اکر شما می‌خواهید برنده باشید نباید فرقی کند با کدام تیم بازی دارید.

بیشتر بخوانید:

صعود شاگردان کی‌روش با تساوی برابر عراق/ صدرنشینی ایران در گروه D +عکس، فیلم و جدول

کاتانچ اظهار داشت: در بازی امروز دیدیم مقابل بازیکنان قدرتمند و فیزیکی ایرانی بازی خوبی را نشان دادیم. پس می‌توانیم بهتر باشیم. برایم فرقی نمی‌کند با قطر بازی می‌کنیم یا عربستان.
وی در خصوص احتمال موفقیت تیمش در ادامه افزود: قبلاً هم گفتم باید بازی به بازی پیش برویم. دیروز هم گفتم هر بازی که روبروی عراق است مهم‌ترین بازی است. هر دیداری می‌تواند متفاوت‌ترین بازی با متفاوت‌ترین داوری و بازیکنان باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق درباره اینکه درخصوص داوری بازی امروز چه نظری دارید چون معتقد بودید در نیمه اول باید بازیکن ایران اخراج می‌شد تصریح کرد: ممکن بود او را اخراج می‌کرد. گاهی اوقات تصمیمات با هم فرقی می‌کند. گاهی تصمیمات تغییرات می‌کند. به هر حال تصمیمات به سادگی گرفته نمی‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: من از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی ام. نیمه اول را بازی کردیم اما در نیمه دوم با اهمیت بالایمان بازی بهتری انجام دادیم. رفته رفته رشد می‌کنیم. هرچه زمان می‌گذرد بهتر می شویم. دروازه بان تیم هم خوب بود. ما گل نخوردیم. به نظرم می‌توانیم پیشرفتمان را ادامه دهیم. باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.

کاتانچ درباره صحبت‌های خود در بین دو نیمه که سبب شد عراق بهتر از نیمه اول شود تصریح کرد: صحبت‌هایی که در این بازی کردیم این بود که ایرانی‌ها از لحاظ فیزیکی قوی هستند و با پاس‌های بلند می‌خواهند نبردهای هوایی را پیروز شوند. این اتفاق در نیمه اول افتاد. در نیمه دوم ما بازی را خیلی خوب بازی کردیم و من به بازیکنان گفتم می‌توانیم بهتر شویم. بشار رسن را وارد کردم تا پشت سر مهاجمان بایستد تا فشار را بیشتر کنیم.

سرمربی تیم ملی عراق درباره حضور علی جاسم افزود: او بازیکنی مانند بازیکنان دیگر است که می‌تواند در بازی‌های بعدی به ما کمک کند چون ما بازیکن مصدوم نداریم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی تیم ملی ایران تیم ملی عراق جام ملت های آسیا 2019 سرمربی فوتبال کاتانچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف تیم ملی افغانستان رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود ایران به پایان رسید.

گل‌ها: مهدی کریمی، سعید احمد عباسی (۲ گل)

تیم ملی فوتسال ایران در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی (کارت زرد)، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی به میدان رفت. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، سعید احمد عباسی، علی اکرمی (کارت زرد) و مسعود یوسف (کارت زرد) هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت هستند.

تیم ملی ایران با هدایت وحید شمسایی امیدوار است بتواند در این دوره از رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و در سوی دیگر هم تیم ملی افغانستان با هدایت مجید مرتضایی، مربی ایرانی خود با انگیزه بالایی وارد مسابقات شده است و تلاش می‌کند خود را به عنوان یکی از پدیده‌های این بازی‌ها معرفی نماید.

نیمه اول

در نیمه اول این دیدار تیم ملی ایران بازی هجومی تری را آغاز کرد و در بیشتر لحظات بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و بازیکنان افغانستان هم چشم به ضد حملات دوخته بودند.

ملی پوشان ایران در همان پنج دقیقه ابتدایی بازی فرصت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتند که با واکنش دروازه‌بان حریف رو به رو شدند.

اما در ادامه بازی و در حالی که نیمه از زمان‌های بازی سپری شده بود حملات تیم ایران فروکش کرد و بازی حالت متعادل‌تری به خود گرفت تا اینکه در دهمین دقیقه بازی حملات ایران نتیجه داد و مهدی کریمی موفق شد با یک شوت دقیق قفل دروازه افغانستان را باز کند و ایران را یک بر صفر پیش بیندازد.

در دقیقه ۱۳ سعید احمد عباسی فرصت خوبی برای به ثمر رساندن گل دوم داشت اما ضربه او با اختلاف اندکی از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه شانزدهم بازیکنان افغانستان بهترین فرصت خود را برای گلزنی به دست آوردند اما واکنش تماشایی باقر محمدی مانع از فروریختن دروازه شد.

در دقیقه ۱۸ سالار آقاپور فرصت خوبی برای رسیدن به گل داشت اما ضربه چیپ او را مدافع افغانستان از روی خط دروازه دفع کرد.

نیمه اول این دیدار در نهایت به نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

یکی از چالش‌هایی که تیم ملی ایران در نیمه اول با آن مواجه شد ضدحملات خطرناک افغانستان بود که در ۳ صحنه منجر به خطا و دریافت ۳ کارت زرد برای ملی پوشان ایران شد.

نیمه دوم

اما در همان نخستین ثانیه‌های آغاز نیمه دوم سعید احمدعباسی موفق شد از غفلت مدافعان حریف استفاده کند و با یک ضربه تماشایی دروازه افغانستان را برای بار دوم باز کرد.

با این گل سد دفاعی افغانستان شکست و یک دقیقه بعد سعید احمدعباسی موفق شد با یک شوت قدرتمند برای بار سوم ایران را صاحب گل کند.

اما در ادامه حملات تیم ملی ایران مانند نیمه اول با بی دقتی بازیکنان و یا عملکرد دروازه‌بان افغانستان دفع شد تا اینکه در دقیقه ۲۶ بازیکنان افغانستان از غفلت مدافعان ایران استفاده کردند و غلامی موفق شد از روی یک ضد حمله گل نخست را برای قرمزپوشان افغانستان به ثمر برساند.

در ادامه هم حملات ایران بی ثمر بود و این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا بی دقتی مهاجمان ایران در امر گلزنی و غافلگیری خط دفاعی در ضدحملات که منجر به یک گل خورده و ۳ کارت زرد شد مانع از یک برد پرگل در گام نخست شود.

کد خبر 6081866

دیگر خبرها

  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول