Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرکو کاتاناچ در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل مقابل ایران و صعود به عنوان تیم دوم گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، گفت: باید واقع بینانه بگویم ایران در نیمه اول بهتر از ما بود. اما در نیمه دوم ما بهتر از آنها بودیم.شاید نتیجه صفر صفر عادلانه بود.

سرمربی تیم ملی عراق در ادامه در پاسخ به این سوال که شما در مرحله بعد دوست دارید با کدام تیم بازی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون احتمال دارد با قطر و عربستان رقابت دهید پاسخ داد: قبلا هم گفتم برای ما فرقی نمی کند با چه تیمی بازی نی کنیم. فردا پس فردا مشخص می شود حریف بعدی ما چه کسی خواهد بود. اکر شما می خواهید برنده باشید نباید فرقی کند با کدام تیم بازی دارید.

کاتانچ ادامه داد: در بازی امروز دیدیم مقابل بازیکنان قدرتمند و فیزیکی ایرانی بازی خوبی را نشان دادیم. پس می توانیم بهتر باشیم. برایم فرقی نمی کند با قطر بازی می کنیم یا عربستان.
وی در خصوص احتمال موفقیت تیمش در ادامه افزود: قبلا هم گفتم باید بازی به بازی پیش برویم. دیروز هم گفتم هر بازی که روبروی عراق است مهم ترین بازی است. هر دیداری می تواند متفاوت ترین بازی با متفاوت ترین داوری و بازیکنان باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق درباره اینکه درخصوص داوری بازی امروز چه نظری دارید چون معتقد بودید در نیمه اول باید بازیکن ایران اخراج می شد تصریح کرد:ممکن بود او را اخراج می کرد. گاهی اوقات تصمیمات با هم فرقی می کند. گاهی تصمیمات تغییرات می کند. به هر حال تصمیمات به سادگی گرفته نمی شود.

وی در ادامه اظهار داشت: من از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی ام. نیمه اول را بازی کردیم اما در نیمه دوم با اهمیت بالایمان بازی بهتری انجام دادیم. رفته رفته رشد می کنیم. هرچه زمان می گذرد بهتر می شویم. دروازه بان تیم هم خوب بود. ما گل نخوردیم. به نظرم می توانیم پیشرفتمان را ادامه دهیم. باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.

کاتانچ درباره صحبت های خود در بین دو نیمه که سبب شد عراق بهتر از نیمه اول شود تصریح کرد:صحبت هایی که در این بازی کردیم این بود که ایرانی ها از لحاظ فیزیکی قوی هستند و با پاس های بلند می خواهند نبردهای هوایی را پیروز شوند. این اتفاق در نیمه اول افتاد. در نیمه دوم ما بازی را خیلی خوب بازی کردیم و من به بازیکنان گفتم می توانیم بهتر شویم. بشار رسن را وارد کردم تا پشت سر مهاجمان بایستد تا فشار را بیشتر کنیم.

سرمربی تیم ملی عراق درباره حضور علی جاسم افزود: او بازیکنی مانند بازیکنان دیگر است که می تواند در بازیهای بعدی به ما کمک کند چون ما بازیکن مصدوم نداریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جام ملت های آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها

تیم‌های ملی ایران و تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتسال جام ملتهای آسیا و انتخابی جام جهانی 2024 به مصاف هم رفتند که در نهایت ملی پوشان کشورمان با شکست این تیم راهی نیمه نهایی شدند.

به گزارش فارس، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی2024 در حال برگزاری است.

تیم ملی کشورمان در دومین دیدار از این مرحله به مصاف قرقیزستان رفت که در پایان ملی پوشان کشورمان توانستند 6 بر یک این تیم را شکست دهند تا ضمن صعود به نیمه نهایی به جام جهانی ازبکستان صعود کنند.

گلهای ایران:

بهروز عظیمی، سالار آقاپور ،سعید احمد عباسی، مهدی کریمی 2 گل و علی اصغر حسن زاده

نیمه اول:

از همان ابتدای شروع نیمه اول ملی پوشان کشورمان بازی را هجومی آغاز کردند و حملات گسترده ای روی دروازه قرقیزستان داشتند که با واکنش خوب دروازبان این تیم توپهای ایران دفع شد اما بازیکنان ما همچنان این حملات را بیشتر کردند و شوت زیبای بهروز عظیمی به تیرک دروازه برخورد کرد اما در ادامه بازی توسط همین بازیکن اولین گل ایران به ثمر رسید.

بعد از دریافت این گل تیم قرقیزستان حملات خود را روی دروازه ایران بیشتر کرد و آنها توانستند توسط احمدبایف گل تساوی بازی را به ثمر برسانند اما شاگردان شمسایی بعد از دریافت گل به بازی هجومی خود ادامه دادند و در نهایت توسط سالار آقاپور به دومین گل خود رسیدند و در پایان این نیمه 2 بر یک به رختکن رفتند.

نیمه دوم:

با شروع این نیمه حملات هجومی در دستور کار شاگردان شمسایی بود و در نهایت گل سوم ایران توسط سعید احمدعباسی به ثبت رسید اما این پایان ادامه گلزنی ملی پوشان کشورمان نبود و در ادامه این مهدی کریمی بود توانست گل چهارم ایران را به ثمر برساند اما قرقیزستان که نمی خواست بازنده از میدان خارج شود به حملات خود ادامه داد که با واکنش خوب محمدی دروازبان کشورمان روبرو شد و آنها را مجبور به پاورپلی کرد اما کاری از پیش نبردند.

در نهایت این تیم ایران بود که گل پنجم خود را توسط مهدی کریمی به ثمر رساند و در دقایق آخر بازی توسط کمک داور ویدیو صاحب یک ضربه پنالتی شدیم که توسط کاپیتان حسن زاده ششمین گل ایران به ثمر رسید و در پایان تیم ملی کشورمان توانست 6 بر یک پیروز شود و همراه با صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات جواز حضور در جام جهانی 2024 ازبکستان بدست آورد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه پیروزی پر گل تیم ملی فوتسال

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم