Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی ایران می‌گوید برخوردش با بازیکن عراق عمدی نبوده است.

به گزارش ایسنا، سامان قدوس بعد از تساوی بدون گل تیم ملی ایران مقابل عراق گفت: بهتر و بهتر می‌شویم ولی امروز بازی سخت بود. داور امروز اشتباه سوت زد.

وی ادامه داد: بازی محکمی بود. به دلیل سوت‌های زیاد داور، بازی سخت شد. به دلیل جو خوب ورزشگاه، می‌خواستیم فوتبال زیبایی بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک تیم ملی درباره خطای خشن روی پای صفا هادی و دریافت کارت زرد از ایرماتوف اظهار کرد: بازیکنان عراق من را می‌زدند اما چیزی نمی‌شد. من هم در آن صحنه می‌خواستم از روی بازیکن عراق بپرم ولی روی پای او افتادم. حرکتم عمدی نبود. بد فرود آمدم و روی پای بازیکن عراق افتادم. دوست ندارم کارت قرمز بگیرم.

قدوس درباره افزایش محبوبیتش در ایران گفت: خیلی خوشحالم . سعی می‌کنم برای تیم ملی ایران بهتر بازی کنم و مردم را خوشحال کنم. این در فکر من است.

هافبک تیم ملی درباره احتمال قهرمانی ایران در آسیا نیز تاکید کرد: یکم زود است. ما فقط به بازی بعد نگاه می‌کنیم و متنظریم رقیب بعدی ما مشخص می‌شود.

او درباره حضور در جام ملت‌های آسیا به همراه ایران تاکید کرد: خوشحالم که در تیم ملی هستم تا ان‌شاء الله قهرمان شویم.

انتهای  پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق تيم ملي فوتبال ايران سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، این جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعر شعبی به بهترین شاعر در هر بخش دو میلیون دینار عراقی و دیپلم افتخار اهدا می کند و همچنین در هر دو بخش به دو نفر به ترتیب مبلغ 700 هزار و 500 هزار دینار عراقی اهدا می کند.

بنابر اعلام دبیرخانه اشعار ارسالی به این جشنواره را داورانی از عراق، عمان، سوریه، لبنان، فلسطین و ایران این جشنواره را داوری خواهند کرد.

دبیرخانه این جشنواره همچنین تصاویر بخش عکس خود را به شرح زیر منتشر کرده و از متقاضیان شرکت در این بخش خواسته است که با انتخاب هر کدام از عکس های زیر برای آنها شعری سروده و به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

علاقمندان به مشارکت در این جشنواره و مسابقه می توانند آثار خود را تا 20 ماه مبارک رمضان به آدرس ایمیل daftaresher.h@gmali.com ارسال نمایند.

متن کامل فراخوان نیز در لینک زیر قابل مشاهده است:  https://zil.ink/tofanalgawafi

دیگر خبرها

  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • ذخیره لیگ برتری، محور اصلی تیم ملی
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم
  • قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند (عکس)
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • جام ملتهای آسیا؛ این طلسم شکستنی نیست! | برگزیده سال (حسرت سال)