Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، وزارت بهداشت لیبی اعلام کرد که در درگیری‌ها در جنوب طرابلس 5 نفر کشته و 20 نفر دیگر مجروح شدند.

درگیری‌های مسلحانه در جنوب طرابلس امروز چهارشنبه ازسر گرفته شد که همین امر خطری برای فروپاشی آتش‌بس در این شهر محسوب می‌شود.

یک گروه موسوم به «گروه حمایت از طرابلس» وابسته به دولت وفاق ملی لیبی امروز در بیانیه‌ای از دفع حمله گروه‌های مسلح یا عناصر وابسته به «اللواء السابع» به طرابلس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش وبگاه «بوابة إفریقیا»، این گروه در بیانیه‌ خود اعلام کرد که سعی کرده است گروه‌های مسلح را از وارد آوردن خسارت به اموال عمومی و خصوصی مردم و جان آنها ممانعت کند.

برخی منابع خبری نیز گزارش دادند که درگیری‌های پراکنده‌ای در منطقه قصر بن غشیر به وقوع پیوست.

گروه «اللواء السابع» که در گذشته وابسته به وزارت دفاع دولت وفاق ملی بود، روز سه‌شنبه (دیروز) از پایبندی خود به توافقنامه آتش‌بس امضا شده در شهر الزاویه تأکید کرده و در عین حال «فایز السراج» رئیس دولت وفاق ملی را مسئول تنش‌ها اخیر دانسته است.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فری‌مالزیاتودی، در پی برخورد دو بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه ۱۰ سرنشین این بالگرد کشته شدند.

بنابر گزارش‌ها این حادثه در پایگاه هوایی لوموت در ایالت پراک در سواحل غربی مالزی رخ داده است.

هنوز درباره علت اصلی این حادثه گزارشی منتشر نشده، اما تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که یکی از بالگردها از عقب به دُم بالگرد دیگر برخورد می‌کند و پس از آن هر دو سقوط می‌کنند.

کد خبر 6085991

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت