Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:03:34 GMT

ابراهیمی: عراق به دنبال فوتبال بازی کردن نبود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۵۲۲۱

ابراهیمی: عراق به دنبال فوتبال بازی کردن نبود

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر عراقی‌ها به دنبال فوتبال بازی کردن بودند، ما هم راحت‌تر می‌توانستیم بازی کنیم.

به گزارش ایسنا، امید ابراهیمی بعد از تساوی تیم ملی ایران و عراق در جمع خبرنگاران درباره صحنه مشکوک پنالتی روی او در محوطه جریمه گفت: بازیکن عراق کاملا مرا شارژ کرد چون من به سمت دروازه می‌رفتم و اگر این کار را نمی‌کرد، موقعیت برای ما ایجاد می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم اگر جای‌گیری داور خوب بود، این صحنه را پنالتی می‌گرفت.

او درباره تغییر پست در بازی امروز توضیح داد: با صلاح‌دید آقای کی‌روش در بازی قبل در پست هافبک دفاعی بازی کردم اما امروز هافبک راست بودم و سعی داشتم وظایفی که کی‌روش به من سپرده بودم را انجام دهم.

ملی‌پوش فوتبال ایران خاطرنشان کرد:‌ هدفمان این بود که صعود کنیم. در برخی دقایق از بازی امروز، بازی گره می‌خورد و سعی می‌کردیم با بازیکنان صحبت می‌کردیم تا بتوانیم بازی کنیم. با این حال هدفمان این بود که به عنوان تیم نخست از گروه بالا برویم و برای بازی بعدی آماده شویم.

ابراهیمی همچنین گفت: عراقی‌ها به دنبال این بودند که تنش ایجاد کنند و نمی‌خواستند فوتبال بازی کنند. اگر آن‌ها به دنبال فوتبال بازی کردن بودند، ما هم راحت‌تر می‌توانستیم بازی کنیم. آن‌ها به دنبال تنش بودند. گاهی اوقات یک خطای ساده انجام می‌شد اما دو سه نفری هجوم می‌آوردند تا تمرکز بازیکنان ما را به هم بریزند. به همین دلیل نتوانستیم مثل بازی‌های قبل خوب بازی کنیم اما خدا را شکر صدرنشین شدیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امید ابراهیمی تیم ملی فوتبال عراق جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی که طی دو هفته اخیر لیگ برتر به نتایج قابل توجهی دست یافته تا امیدواری آبی‌ها برای بقا در فصل جاری افزایش یابد، اکنون چشم به ادامه مسیر و دستیابی به هدف مدنظرشان را دنبال می‌کند.

این در حالیست که روز گذشته و در پایان این هفته از لیگ آزادگان او وارد جنجال عجیبی شد و پای او را به بازی لغو شده استقلال ملاثانی و فجرسپاسی نیز باز کردند. در این رابطه ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان که تیمش یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، در اتهاماتی که البته باشگاه استقلال خوزستان مدعی است آن را از طرف فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق دنبال خواهد کرد، مدعی شد که سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان مانع از برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شده است.

این در حالیست که پورموسوی که سابقه حضور در نفت مسجدسلیمان را نیز در کارنامه دارد و در ابتدای فصل نیز با پیشنهاد سرمربیگری این تیم مدعی صعود مواجه شده بود، ضمن بی‌اطلاعی از این موضوع، برنامه تمرینی تیمش را نیز حتی بعد از این بازی تدارک دیده بود تا ریکاوری آبی‌ها بعد از امتیاز ارزشمند مقابل گل گهر سیرجان تداخلی با این بازی پیدا نکند.

ابراهیم اشکش سرمربی فصل گذشته استقلال ملاثانی البته در شرایطی مدعی این موضوع شده که تیمش در فصل گذشته سهم بزرگی در صعود آبی‌ها داشته که در فضای مجازی اهواز واکنش‌های جالبی به این موضوع نشان داده‌اند. برخی هواداران استقلال خوزستان با اشاره به اتفاقات دو بازی رفت و برگشت این تیم برابر استقلال ملاثانی با هدایت ابراهیم اشکش که هر دو با جنجال و در نهایت با تساوی و از دست رفتن امتیاز برای پورموسوی در ثانیه‌های پایانی همراه شد، این ادعای مربی کنونی نفت مسجدسلیمان را رد کرده و در برخی صفحات نیز اقدامات او در فصل گذشته برای جانشینی پورموسوی را نیز در برهه‌ حساس صعود این تیم به لیگ برتر را یادآوری کرده‌اند.

مدیران استقلال خوزستان نیز طی ساعات اخیر حمایت ویژه‌ای از پورموسوی به عنوان سرمربی خود داشته‌اند و مدعی هستند در اختیار قرار دادن استادیوم در حوزه اختیارات پورموسوی نیست که اصلا بخواهد درباره آن نظری بدهد و این اتهامات را در مراجع قضایی و کمیته اخلاق فدراسیون دنبال خواهند کرد.

با این حال پورموسوی که ماموریت بزرگی برای بقای استقلال خوزستان با توجه به روند موفقی که خصوصا از حیث نتیجه‌گیری طی نیم فصل دوم دنبال می‌کنند، پیش روی خود دارد، بدون توجه به این مسائل و حواشی شکل گرفته، برنامه تمرینی تیمش را برای بازی حساس آتی مقابل ملوان دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم