Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:05:42 GMT

عراق رکورد ایران در آسیا را شکست

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۵۲۲۴

عراق رکورد ایران در آسیا را شکست

تیم ملی ایران پس از کسب 9 پیروزی در رقابت های گروهی جام ملت های آسیا با تساوی مقابل عراق، رکوردش را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام ملت های آسیای 2007 و در زمان سرمربیگری امیرقلعه نویی در دومین دیدار مرحله گروهی برابر چین به تساوی 2 بر 2 دست یافت ولی پس از آن مسابقه در تمامی دیدارهای مرحله گروهی به برتری دست یافته بود تا رکوردی ویژه را به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جام ملت های 2007  ایران پس از تساوی مقابل چین، با نتیجه 2 بر صفر مالزی را شکست داد.


در جام ملت های 2011 شاگردان افشین قطبی در سه دیدار مرحله گروهی برابر عراق، کره شمالی و امارات به برتری دست یافتند تا به رکورد 4 پیروزی پیاپی برسند.

 

در جام ملت های آسیا 2015 که در استرالیا برگزار شد، آمار خوب تیم ملی با کی روش ادامه یافت  و شاگردان او در سه دیدار مرحله گروهی برابر قطر، بحرین و امارات به برتری رسیدند تا رکورد پیروزی های ایران به عدد 7 برسد.

 

در نهایت در جام ملت های امارات 2019 و پس از اینکه تیم ملی در دو دیدار ابتدایی برابر یمن و یتنام به برتری رسیده بود، در دیدار برابر عراق به تساوی بدون گل دست یافت تا پس از 11 سال در رقابت های مرحله گروهی جام ملت های آسیا در کسب پیروزی ناکام باشد.

تیم ملی ایران تیم ملی عراق جام ملتهای آسیا 2019 عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی عراق جام ملتهای آسیا 2019 عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس

شب گذشته الهلال در لیگ قهرمانان آسیا برابر العین شکست خورد.

طرفداری | بالاخره یک تیم موفق شد الهلال را متوقف کند.

الهلال در چهارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا (فینال غرب) به مصاف العین رفت. دیدار رفت دو تیم با نتیجه چهار - دو به سود اماراتی‌ها به پایان رسید تا دیدار برگشت برای الهلالی‌ها، بازی مرگ و زندگی باشد.

الهلال شب گذشته در دیدار برگشت موفق به شکست دو بر یک العین شد اما در مجموع با نتیجه پنج - سه از دور رقابت‌ها کنار رفت تا در کمال تعجب، این العین باشد که به فینال می‌رسد. نیمار برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور داشت و قابی از این ستاره برزیلی پس از حذف الهلال منتشر شده است که آه و افسوس او را نشان می‌دهد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا