Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@04:11:08 GMT

قدوس: بله، متوجه شدم خطای محکمی انجام دادم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۵۳۷۴

به گزارش ایلنا، سامان قدوس  درخصوص بازی عراق گفت: هر بازی بهتر، بهتر می شویم و امروز بازی سختی داشتیم. بازی محکمی بود اما جریان بازی روان نبود چون داور دائم سوت زد که این کار را کمی سخت کرد ولی ما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم. به خاطر تماشاگران مسابقه و آنهایی که از ایران بازی ما را می دیدند.

وی در خصوص صحنه برخورد شدید خود با بازیکن عراق گفت:  نمی خواستم به بازیکن عراق برخورد نکنم و پرش کنم که به پایم برخورد نکند اما ناخواسته روی پای بازیکن حریف افتادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن ملی پوش کشورمان درباره افزایش محبوبیتش در میان هواداران فضای گفت: فکر نمی کردم در این مدت کوتاه در دل مردم جای بگیرم ولی خوشحالم، سعی می کنم هر بازی بهتر بهتر بازی کنم تا دل آنها شاد شود.

قدوس درباره آمادگی خود جهت جشن قهرمانی آسیا گفت: کمی زود است برای فکر کردن به قهرمانی، من فقط به بازی بعدی فکر می کنم و باید ببینیم با کدام تیم در بازی بعد روبه رو می شویم.

وی در خصوص از دست دادن بازی مقابل پاریس سن ژرمن به خاطر همراهی تیم ملی خاطر نشان کرد: از بازی در آمیان خوشحالم، ولی از اینکه به همراه تیم ملی برای قهرمانی بازی می کنم هم خوشحال هستم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس

والورده در بهترین زمان ممکن، دویست و پنجاهمین بازی خود برای رئال مادرید را انجام داد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

با حضور در جدال دیشب، فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها دست یافت. این هافبک اروگوئه‌ای و  25 ساله از سال 2018 برای رئال مادرید توپ می‌زند و تا به این لحظه موفق به ثبت آمار ۲۰ گل و ۲3 گل برای کهکشانی‌ها شده‌است. 1 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و ۲ قهرمانی لالیگا، مهم‌ترین دستاوردهای والورده در رئال مادرید بوده‌است.

تقدیر پرز از والورده به مناسبت انجام ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • برونو فرناندز: قهرمانی در جام حذفی هرگز موجب موفقیت منچستریونایتد نخواهد شد
  • قضاوت عجیب در بازی استقلال؛ به‌خودت چند می‌دهی؟