Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - عضو ارشد کمیته سازماندهی جام جهانی 2022 قطر، گفت: افزایش تعداد تیم های جام جهانی آینده از 32 به 48 تیم بستگی به تصمیم دوحه دارد.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ناصر الخاطر» در مصاحبه با خبرنگاران در دوحه تاکید کرد که در حال حاضر کشورش مراحل آماده سازی ها را براساس 32 تیم پیگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: هیچ تصمیمی بدون موافقت قطر اتخاذ نخواهد شد؛ این نکته مهمی است؛ این مسئله، تصمیمی مشترک خواهد بود؛ ما در انتظار نتیجه تحقیقات در مورد امکان پذیر بودن چنین تصمیمی هستیم و به محض آماده شدن نتیجه تحقیقات، دوحه در مورد عملی بودن آن تصمیم می گیرد.
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در حال انجام تحقیقات برای افزایش 16 تیم به تعداد تیم های جام جهانی 2022 است و نتیجه نهایی ماه مارس (فروردین) اعلام خواهد شد.
«جیاین اینفانتینو» رئیس فیفا ماه گذشته از حمایت اکثریت فدراسیون های فوتبال برای این موضوع خبر داد؛ این در حالی است که هر گونه تصمیم برای گسترش این تورنمنت با مشکلات سیاسی و آماده سازی منطقه ای روبرو خواهد بود.
جام جهانی قطر که برای نخستین بار در منطقه خاورمیانه برگزار می شود، برخلاف روال معمول که در مدت 32 روز برگزار می شود، به مدت 28 روز انجام خواهد شد.
مقامات پیش تر اعلام کردند که قطر قادر نیست تا تعداد روزهای برگزاری این رقابت ها را افزایش دهد؛ بنابراین یک گزینه قابل بررسی می تواند برگزاری تعدادی از بازی ها در کشورهای همسایه قطر باشد.
اما چنین گزینه ای برای کشوری که در کانون سخت ترین بحران های دیپلماتیک سال های اخیر خلیج فارس قرار گرفته است، گزینه ای پیچیده محسوب می شود.
کشور قطر از ژوئن سال 2017 از سوی متحدان پیشنین خود یعنی عربستان سعودی، امارات متحده عربی و بحرین تحت شدیدترین تحریم های سیاسی و اقتصادی قرار گرفته است.
جام جهانی 48 تیمی قرار است از سال 2026 یعنی زمانی که به میزبانی مشترک آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار شود، به روالی دائمی و ثابت این تورنمنت بزرگ تبدیل شود.
شبد**ورزشی**3991**1379

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جام جهاني 2022 قطر افزايش تعداد تيم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیرحسین رضازاده بازیکن کمتر از ۱۹ سال اسکواش خوزستان در اردوی آماده سازی تیم ملی اسکواش ایران به منظور اعزام به مسابقات بین المللی قطر جونیور شرکت می‌کند.  

تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان اسکواش ایران، بامداد روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه به دوحه اعزام خواهد شد.

این رقابت‌های بین المللی از ۳ تا ۶ اردیبهشت با حضور نمایندگان کشور‌های جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری لانکا و کشور میزبان در دوحه برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • جامعه جهانی باید تصمیم ایران در دفاع از خود در برابر اسرائیل را حق محفوظ کشورمان بدانند
  • قطر: در نقش خود به عنوان میانجی در مذاکرات صلح بازنگری می‌کنیم
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید