Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@06:34:00 GMT

باز هم نساجی و بازگشت علی امیری به باشگاه

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۵۴۰۹

باز هم نساجی و بازگشت علی امیری به باشگاه

مدیرعامل مستعفی نساجی بار دیگر به سمت خود در این باشگاه شنیده شده بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قائمشهر، پس از روز ها بلاتکلیفی بالاخره صنیعی فر و حدادیان یک قدم رو به جلو برداشتند و علی امیری را به عنوان سرپرست باشگاه نساجی معرفی کردند.

امیری که چندی پیش، پس از پایان نیم فصل از سمت خود استعفا داده بود، در روز های گذشته پیرامون باشگاه نساجی دیده شد و در جلسات مدیران این تیم شرکت می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می آید با این قدم به اصطلاح رو به جلو (که بیشتر رو به عقب بود) شرایط را برای بازگشت جواد نکونام به قائمشهر نیز فراهم کند تا وی بار دیگر به عنوان سرمربی نساجی به کار خود در نیم فصل دوم ادامه دهد.

شنیده شده که امیری هم شرط ماندن را بازگشت نکونام اعلام کرده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جواد نکونام نساجی نیم فصل نیم فصل دوم امیری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم فوتبال نساجی در یکی از مهمترین دیدارهای خود در این فصل روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تراکتور می رود اما ساکت الهامی برای این دیدار دو بازیکن مهم خود را در ترکیب نخواهد داشت.

صالح حردانی مدافع راست و محمدرضا آزادی بهترین گلزن این فصل نساجی به دلیل 4 کارته بودن نمی توانند تیمشان را در بازی روز جمعه همراهی کنند.

تیم فوتبال نساجی در رده شانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • کارگران نساجی بروجرد و دغدغه شروع به کار در سال جدید
  • تعزیه‌خوانی ایرج خواجه امیری (فیلم)
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان