Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن روزنامه نگاران مسلمان در واکنش به دستگیری مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس‌تی‌وی در آمریکا بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره): در نهاد و سرشت آمریکا، کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی (ص) موج می‌زند.

صحیفه امام، ج. ۱۷، ص. ۳۱۲

در پی انتشار خبر دستگیری خانم مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس تی وی توسط اف بی آی در آمریکا آن هم بدون هیچ اتهامی، بار دیگر چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اخبار منتشره پلیس آمریکا وی را با شرایط ویژه و تحت تدابیر امنیتی خاص در فرودگاه بازداشت و به شهر واشنگتن منتقل کرده است.

محرومیت ۴۸ ساعته از ارتباط با بستگان، شرایط بد و ظالمانه بازداشت، توهین به حجاب و اعتقادات وی در هنگام بازداشت و پس از آن، برخورد وحشیانه و غیرانسانی در تمام زمان بازداشت و ... همه حاکی از توخالی بودن شعار دفاع از حقوق انسان‌ها در نظام غیردموکراتیک و ضدحقوق بشری آمریکا است.

انجمن روزنامه نگاران مسلمان ضمن محکوم کردن بازداشت این خبرنگار زن مسلمان توسط پلیس آمریکا و حمایت از حقوق مسلم انسانی و دینی وی از وزارت خارجه و قوه قضائیه می‌خواهد تا تمام تلاش و توان خود را برای پیگیری آزادی سریع خانم هاشمی و دفاع از حقوق مشروع و قانونی اش را به کار بگیرد.

 

انجمن روزنامه نگاران مسلمان

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرس تی وی حقوق بشر فرودگاه واشنگتن حجاب حقوق زن مسلمان وزارت خارجه قوه قضائیه پرس تی وی حجاب مسلمان واشنگتن مرضیه هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم

دانشجویان، دانشگاه کلمبیا آمریکا در حمایت از مردم فلسطین در این دانشگاه تحصن کردند و همچنین اعضای هیئت علمی این دانشگاه برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند. ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن بازداشت شدند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک
  • بیانیه انجمن اقتصاد ایران در مخالفت با تعطیلیِ پنجشنبه‌ها: به گوشه‌گیری و گسترش فقر رای ندهید!
  • ماجرای اظهارات نسنجیده جناب سفیر که صدای فعالان مسلمان را درآورد | سفارت ایران ناچار به صدور بیانیه شد