Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پرونده دو دانش‌آموز پسر که در دو حادثه جداگانه در مدارس کرج و تهران جان خود را از دست داده‌اند در اختیار بازپرس جنایی تهران قرار گرفت.

صبح سه‌شنبه مأموران کلانتری 156 افسریه در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ پسری 10 ساله به‌نام امیرحسین در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند. خاله امیرحسین درباره این ماجرا گفت: ساعت 7:30 دقیقه صبح روز 16 دی امیرحسین مثل همیشه به مدرسه‌‌اش در محدوده مشیریه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت 12:15 بود که از مدرسه با مادرامیرحسین تماس گرفتند و مدعی شدند که وی در مدرسه خوابیده است.

از آنجایی که مادر امیرحسین ابتدا باید پسر کوچکش را نزد یکی از بستگان می‌گذاشت و بعد به مدرسه می‌رفت و این کار زمان بر بود از خواهر کوچکترمان خواست تا به‌دنبال امیرحسین برود. او ادامه داد: زمانی که او به مدرسه رسید امیرحسین را دید که خوابیده و از دهانش کف بیرون آمده است.

بلافاصله به خواهرم خبر داد و زمانی که خواهرم به مدرسه رسید به کمک مدیر و معاون او را به درمانگاه نزدیک مدرسه می‌برند که پزشک درمانگاه می‌گوید بچه در کماست و باید او را هر چه سریع‌تر به بیمارستان منتقل کنید.

امیرحسین را به بیمارستان می‌برند و همان موقع سی پی آر می‌شود. دکتر می‌گوید بچه مرگ مغزی شده با این حال تمام تلاش خودمان را می‌کنیم. 3 روز بعد مرگ مغزی امیرحسین تأیید شد و ساعت 8:30 دقیقه صبح 25 دی هم فوت کرد. خاله امیرحسین در رابطه با علت این حادثه گفت: زنگ تفریح اول، دو تا از دانش‌آموزان کلاس ششم موقعی که او خواسته بود از بوفه مدرسه خرید کند با او درگیر می‌شوند.

یکی از بچه‌ها او را هل می‌دهد و سرش به بوفه می‌خورد. امیرحسین زمانی که به کـــــــــــــــــــلاس برمی گردد دچار حالت تهوع شده در کلاس به همکلاسی‌هایش می‌گوید که کتک خورده و به مامانم زنگ بزنید. اما کسی به او توجه نمی‌کند و به معلمش می‌گوید که خوابم می‌آید، معلم هم می‌گوید لابد دیشب دیر خوابیدی. امیرحسین هم کاپشنش را زیر سرش می‌گذارد و روی صندلی مدرسه می‌خوابد. ساعت مدرسه که تمام می‌شود معلم او را صدا می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود با کمک پرسنل مدرسه او را از کلاس به طبقه پایین منتقل می‌کنند و با مادرش تماس می‌گیرند ولی نمی‌گویند که چه اتفاقی رخ داده است.زن جوان ادامه داد: دکتر به ما گفت ضربه‌ای که به سر امیرحسین خورده کشنده نبوده و اگر او را همان موقع به بیمارستان منتقل کرده بودند او زنده می‌ماند. ما از مدیر و معاون و معلم امیرحسین شکایت داریم و قصور آنها در انتقال او به دکتر و خبر ندادن به خانواده‌اش باعث این اتفاق شده است.بازپرس جنایی تهران دستور بررسی دوربین‌های مداربسته مدرسه و تحقیق از کادر آموزشی و دانش‌آموزان را صادر کرد.

دومین حادثه

صبح سه‌شنبه مأموران کلانتری 109 بهارستان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ پسر 8 ساله‌ای به‌نام آرمان در بیمارستان خبر دادند. بررسی‌ها نشان می‌داد که آرمان نیز مانند امیرحسین در مدرسه‌ای در خرمدشت کرج درحال بازی بوده که با یکی از بچه‌ها دعوایش شده و به سرش ضربه خورده بود. آرمان برای درمان به بیمارستانی در تهران منتقل می‌شود اما او نیز تسلیم مرگ شد.

بازپرس جنایی باتوجه به اینکه آرمان در مدرسه‌ای در کرج دچار حادثه شده بود، با قرار عدم صلاحیت پرونده را به کرج ارجاع داد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

مرجان همایونی

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فاجعه ای هولناک در مشهد که کل مردم ایران را متاثر کرد این مردان در چالوس به جای برف پول پارو می کردند ! + جزییات مفسد اقتصادی اعدام باید گردد / تجمع اعتراضی مردم+ تصاویر حکم اعدام قاتل قربان باباپور بابلی اجرا شد پخش زنده بازی ایران عراق ( گزارش لحظه به لحظه ) پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! بی آبرویی دیگر در شبکه من و تو / خوردن استفراغ توسط دختران بلوچ + جزییات دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد مریم رجوی در نزدیکی ایران چه می کند؟ / او نقشه پلیدی در سر دارد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آرایشگاه زنانه راز شومی داشت که بسته شد ؟ جزییات تکه و پاره کردن دختر بچه در لواسان توسط سگ از زبان خودش !+عکس های تکاندهنده این پیرزن فقط 22 سال دارد! + عکس های باورنکردنی خبرنگار زن تلویزیون ایران در آمریکا دستگیر و شکنجه شد / روسری را از سرش برداشتند !+ عکس زیر لباس های خاص این زن چه رازی وجود داشت/ شرم پلیس از بازرسی بدنی + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل پزشک حادثه جنایی اخبار حوادث مدرسه مادر عکس شکست پسر بچه عکس فیلم زن دختر قاتل ایران دار مجازات اعدام قاتل پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آرمان» جان خود را فدای نجات ۴ نفر کرد

روز جمعه ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳، یکی از اهالی روستای خلیچیان سنندج، پس از اینکه فریادهای همسایه باغ خود را می‌شنود، برای کمک وارد باغ آنها می‌شود که می‌بیند، چهار نفر داخل چاه آب باغ گرفتار و دچار گازگرفتگی شده اند.

پیش از آنکه آتشنشانی به محل حادثه برسد، جوان همسایه به نام «آرمان بنفشی» وارد چاه می شود و هر چهار نفر گرفتار را در چاه بیرون آورده و نجات می‌دهد اما متاسفانه خود در چاه گیر کرده و غرق می‌شود.

آتشنشانی و اورژانس به محل حادثه رسیده، چهار نفر نجات‌یافته از چاه را به بیمارستان منتقل کرده اما متاسفانه جوان ناجی، جان خود را از دست می دهد.

طبق گفته نجات یافتگان، پدر خانواده داخل چاه می افتد و سه تن از پسران وی نیز برای نجات پدر وارد چاه می شوند که دچار گازگرفتگی می شوند که هر چهار نفر با کمک "آرمان بنفشی" از چاه نجات پیدا می کنند.

به دنبال این اتفاق، استاندار کردستان نیز در پیامی درگذشت «آرمان بنفشی» جوان ۳۶ ساله کردستانی را که پس از نجات سه نفر گرفتار در چاه، جانش را از دست داد، تسلیت گفت.

در پیام تسلیت اسماعیل زارعی کوشا آمده است: خبر درگذشت ناگهانی جوان ناکام کردستانی، «آرمان بنفشی» که پس از نجات جان سه نفر گرفتار در چاه متاسفانه خود جانش را از دست داد، اینجانب را بسیار اندوهگین و متألم کرد. ضایعه فقدان این جوان شایسته که برای نجات دیگران دل به دریا زد و آسمانی شد سخت و تاب سوز است.

اینجانب با ابراز همدردی این واقعه غم بار را محضر خانواده‌ محترم این عزیز برومند بویژه مادر داغدارشان و مردم قهرمان پرور استان تسلیت عرض می‌کنم و از پیشگاه خداوند رحمان خواستارم روح پاک این جوان فداکار در بهشت برین، همجوار اولیاءالله و بندگان صالح خداوند باشد و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آرمان بنفشی برای نجات ۴ نفر گرفتار در چاه قربانی شد
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • جوان کردستانی جان خود را فدای نجات چهار نفر دیگر کرد
  • «آرمان» جان خود را فدای نجات ۴ نفر کرد
  • حقوق معلمان مدارس غیردولتی افزایش یافت/ ساعت کاری کم شد
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • تکلیف «شهریه» و «حقوق و بیمه» معلمان مدارس غیردولتی مشخص شد
  • باورنکردنی: دیوید تیلور المپیک را از دست داد!
  • واکنش احساسی تیاگو سیلوا به شکست چلسی مقابل منچسترسیتی / عکس