Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزبه چشمی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که داور ازبکستانی دیدار برابر عراق می‌توانست به سود شاگردان کارلوس کی‌روش پنالتی بگیرد.

روزبه چشمی پس از تساوی بدون گل تیم ملی ایران برابر عراق در بازی سوم گروه D جام ملت‌های آسیا 2019 اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌هایی داشتیم. داور می‌توانست یکی دو پنالتی برای ما بگیرد، مخصوصاً صحنه‌هایی که توپ به دست حریف خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم چرا پنالتی نگرفت، اما خدا را شکر می‌کنم که صدرنشین راهی مرحله بعد شدیم.

وی با بیان اینکه بازی با عراق سخت و فیزیکی بوده است، تصریح کرد: اگر توپ‌های‌مان گل می‌شد، بازی راحت‌تر پیش می‌رفت. امیدوارم با حمایت هواداران در دیدار بعدی موفق عمل کرده و راهی مراحل بالاتر شویم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه بازی با عراق بیش از اندازه حساس شده بود، گفت: طبیعی بود عراق برای صدرنشینی وارد زمین شود. در مجموع به نظرم، روند بازی طبیعی بود.

چشمی در واکنش به این سؤال که به نظر می‌رسید بازیکنان ایران روی قضاوت روشن ایرماتوف حساس شده بودند، گفت: حساسیتی نبود، اما داور دو صحنه صددرصد پنالتی برای ایران را نگرفت. فکر می‌کنم 10، 20 ثانیه نیز با داور کنار خط و کمک خود صحبت کرد، اما نمی‌دانم چرا برای ایران پنالتی نگرفت. خدا را شکر می‌کنم که سرگروه به مرحله بعد صعود کردیم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی پرسپولیس درست بود؟

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور در این مسابقه در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ متری سوت می زد.

به گزارش مشرق، حسین عسگری در گفت و گویی در مورد نحوه قضاوت علی اصغر مومنی در نیمه دوم مسابقه نفت آبادان و پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه دوم هم داوری هیچ مشکلی نداشت و قضاوت خوبی انجام داد و تمامی تصمیماتش درست بود اما همانطور که گفتم این داور اضافه وزن دارد و اگر مسابقه سرعت زیادی داشت ممکن بود کار قضاوت برایش سخت می شد.

وی افزود: یکی از مربیان یکبار گفت این خطا را اگر توی هواپیما هم نشسته بودید تشخیص می دادید دراین مسابقه هم واقعا خطا ها آشکار بود اما همیشه شرایط بازی اینگونه نیست و اگر داور از صحنه دور باشد یا جاگیری درستی نداشته باشد ممکن است در تشخیص خود مرتکب اشتباه شود. در این مسابقه داور به دلیل اضافه وزنی که داشت در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ یا ۳۰ متری سوت می زد که البته سوت هایش هم درست بود.

عسگری در مورد پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس گفت: اعلام پنالتی هم درست بود اگرچه مدافع نفت پشتش به توپ بود اما نمی تواند دست هایش را در محوطه جریمه مثل صلیب باز کند در این لحظه با برخورد توپ به دست خطای هند باید اعلام شود که داور هم به درستی پنالتی اعلام کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت