Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار حاشیه‌ای گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مورخ بیست و ششم دی ماه را در بسته زیر مشاهده کنید.

بازی ناجوانمردانه خارج از زمین دیدار ایران - عراق شروع شد

ایران ۰ - ۰ عراق / ایرماتوف مانع سومین پیروزی کی روش شد/ یوز‌ها با صدرنشینی به یک هشتم رفتند

تسویه حساب با عراق و زهر چشم از سعودی‌ها در آل‌مکتوم

ماجرای چراغ سبز حامی مالی و جذب مهاجم جدید استقلال

لحظه به لحظه با حواشی پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق

کلمبیایی‌ها برای امضای قرارداد با کی روش وارد امارات شدند

افشاگری رحمتی علیه مدیران استقلال و اردوی عجیب در ترکیه

۲ بازیکن جدید به اردوی‌ استقلال پیوستند

فتح‌الله‌زاده: باشگاه استقلال ۱۲ میلیارد به گرو و نویمایر پول داده است/ یک میلیاردِ فتح‌الله‌زاده خیلی به چشمشان آمده/ ۴۰ میلیارد پول استقلال پیش‌خور شده است

کی روش در بازی یک فنجان قهوه و یک دنیا استرس!

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهم اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری بنیانگذار تلگرام علیه آمریکا/ گوگل و اپل هرچه را بخواهند سانسور می‌کنند

به گزارش خبرگزاری علم وفناوری آنا به نقل از رویترز، پاول دوروف، بنیانگذار میلیاردر تلگرام گفت، اپلیکیشن پیام رسان تلگرام، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، احتمالاً ظرف یک سال از مرز یک میلیارد کاربر فعال ماهانه عبور خواهد کرد، زیرا مانند آتش سوزی جنگل در حال گسترش است.
تلگرام، مستقر در دبی، توسط دوروف روسی الاصل تأسیس شد و در سال ۲۰۱۴ پس از انکار درخواست‌ها برای بستن جوامع مخالف در پلتفرم رسانه اجتماعی «وی کی» (VK) خود، روسیه را ترک کرد.

دوروف، که طبق تخمین فوربس ۱۵.۵ میلیارد دلار ثروت دارد، گفت که برخی از دولت‌ها به دنبال تحت فشار قرار دادن او بوده‌اند، اما این برنامه که اکنون ۹۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، باید یک سکوی خنثی و نه یک بازیگر ژئوپلیتیک باقی بماند.

متا یکی از رقبای اصلی تلگرام است که بیش از دو میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. تلگرام  پس از فیس‌بوک، یوتیوب، واتس‌اپ، اینستاگرام، تیک‌تاک و ویچت، به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی رتبه‌بندی شده است.

جنگ‌های اطلاعاتی

او در این مصاحبه گفت: شاید به نظر خنده دار بیاید امابه طور پیش فرض تصور می‌کنم دستگاه‌هایی که استفاده می‌کنم، در معرض خطر قرار دارند. زیرا کاربران از آیفون یا از موبایل اندروید استفاده می‌کنند و پس از آنچه در آمریکا تجربه کردم، از لحاظ امنیتی، اعتماد بسیار اندکی به پلتفرم‌هایی دارم که در آمریکا توسعه یافته اند.

دوروف در بخشی از این مصاحبه گفت روسیه را ترک کرده چونه نمی‌توانست از هیچ دولتی دستور بگیرد. او درباره خروج از روسیه و سعی در اقامت از شهر‌های مختلف از جمله برلین، لندن، سنگاپور سانفرانسیسکو گفت: ترجیح می‌دهم آزاد باشم تا از هرکسی دستور بگیرم.

به گفته او در این اماکن بروکراسی برای استخدام نیرو‌های مستعد جهانی بسیار طاقت فرسا بوده است. همچنین وی اشاره کرد در سانفرانسیسکو مورد حمله مردانی قرار گرفته که سعی داشتند موبایل او را سرقت کنند.

او در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد آژانس‌های امنیتی آمریکا از جمله «اف بی آی» توجه خاصی به او دارند. این سازمان‌ها سعی کرده اند یکی از مهندسان او را به استخدام خود دربیاورند تا به پلتفرم تلگرام نفوذ کنند.

دوروف درباره آزادی بیان نیز معتقد است بزرگترین موانع این حوزه دولت‌ها نیستند بلکه رقبای بزرگی مانند اپل و گوگل به شمار می‌آیند. بنیانگذار تلگرام در این باره افزود: این ۲ پلتفرم می‌توانند هرچیزی که فرد می‌خواند و روی موبایلش به آنها دسترسی دارد را سانسور کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • افشاگری بنیانگذار تلگرام علیه آمریکا/ گوگل و اپل هرچه را بخواهند سانسور می‌کنند
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ایران غافلگیری‌های زیادی برای نتانیاهو تدارک دیده است
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • سمیعی: استقلال رانت و هوادار متمول ندارد
  • افشاگری تازه درباره بحران در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی
  • (ویدئو) افشاگری جدید علیه محمود احمدی‌نژاد در صدا و سیما