Web Analytics Made Easy - Statcounter

جالب است بدانید تعداد تیم‌هایی که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا کلین‌شیت کرده‌اند با احتساب جام فعلی کمتر از انگشتان دو دست خواهد ماند.

طرفداری- تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا 2019 نیز موفق به ثبت کلین‌شیت کامل در مرحله گروهی شدند تا از این حیث در ادوار این مسابقات رقیبی را در کنار خود نبینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال ایران با تساوی 0-0 مقابل عراق و تیم ملی کره جنوبی با برتری 2 بر 0 مقابل چین در دیدار سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2019 توانستند یکبار دیگر با کلین‌شیت کامل، مرحله گروهی را به پایان برسانند تا هر کدام با 3 بار کلین‌شیت کامل در مرحله گروهی ادوار جام ملت‌های آسیا رکورددار باشند. ایران در جام ملت‌های 1976، 2015 و 2019 و کره جنوبی در جام‌های 2004، 2015 و 2019 موفق به انجام این مهم شده‌اند. پس از آن‌ها کویت و اردن با 2 کلین‌شیت کامل در مرحله گروهی در رتبه دوم جای دارند.

جالب است بدانید به جز این چهار تیم، فقط ازبکستان و ژاپن توانسته‌اند در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا کلین‌شیت کنند و شاید عربستان و قطر نیز در این جام به این قافله اضافه شوند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی در سالن بانکوک آرنا مقابل هم قرار گرفتند؛ که در پایان نیمه نخست تیم ایران با گل‌های بهروز عظیمی و سالار آقاپور ۲ بر یک قرقیزستان را شکست داد.

ترکیب ابتدایی ایران: مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی

برنده این بازی در مرحله بعد با برنده بازی ازبکستان و ویتنام رو برو می‌شود.

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است