Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،عليرضا جهانبخش بازيكن تيم ملی فوتبال كشورمان كه پس از ديدار مقابل تيم ملی فوتبال عراق در جام ملت های آسيا 2019 اظهار كرد: از قبل می دانستيم كه در مقابل تيم ملی عراق كار سختی را در پيش داريم چون قبلا هم تجريه بازی مقابل اين تيم را داشتيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: آن ها (عراقی ها) طوری بازی كردند كه ما نتوانستيم به خواسته مان در زمين بازی دست يابيم اما هدفمان اين بود كه به عنوان صدرنشين به مرحله بعدی صعود كنيم كه خدا را شكر همين اتفاق افتاد ولی حقمان در اين ديدار برد بود و اميدوارم در مراحل بعدی هم بازی های خدمان را با برد پشت سر بگذاريم.

جهابخش در خصوص آمادگی اش در ديدار گفت: اين ديدار اولين بازی من رسمی پس از مصدوميتم بود و در اين مدت خيلی تلاش كردم كه سريع تر آماده بازی كردن شوم، بازی سختی نصيبم شد ولی از كادرفنی تشكر می كنم كه بعد از مصدوميت اجازه دادند در اين ديدار حساس بازی كنم و اميدوارم در ديدار های بعدی عملكرد بهتری داشته باشم.

او در خصوص داوری اين ديدار تصريح كرد: به جز در چند صحنه داور قضاوت بدی در اين مسابقه نداشت.

جهانبخش در خصوص تعويضش در اين ديدار بيان كرد: نظر كادرفنی بود و هيچ مشكلی در اين بابت نيست.

بيشتر بخوانيد:

ایران ۰ - ۰ عراق / ایرماتوف مانع سومین پیروزی کی روش شد/ یوز‌ها با صدرنشینی به یک هشتم رفتند

بازتاب تساوی تیم ملی ایران مقابل عراق در رسانه قطری

خواننده لس آنجلسی در کنار مسئولان ورزش ایران + عکس

انتهای پيام/

اظهارات جهانبخش پس از ديدار مقابل عراق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال جام ملتهای آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| برتری شهرداری مقابل پلیس عراق

تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه‌ نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و پلیس عراق در بازی نخست از سری سه‌تایی نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا از ساعت 22 پنجشنبه شب در سالن فدراسیون بسکتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

شهرداری در این بازی با نتیجه 102 بر 64 مقابل نماینده عراق به برتری دست یافت.  شهرداری گرگان این دیدار را با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سینا واحدی، سالار منجی و ویل چری آغاز کرد.

الشرطه رقیب شهرداری گرگان شد

بازی دوم تیم‌های شهرداری گرگان و پلیس عراق پنجشنبه 16 فروردین در بغداد برگزار خواهد شد.

تیم‌های لبنانی ساجس و الریاضی، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی هستند. بازی نخست را الریاضی 95 بر 92 به سود خود پایان داده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • پیروزی شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| برتری شهرداری مقابل پلیس عراق
  • تصاویر| ژست‌های عاشقانه بابک جهانبخش و همسرش مقابل دوربین
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • اجرای بداهه مناجات ابوسعید ابوالخیر با پروردگار/علیرضا قربانی: امیدوارم لایق محبت‌های مردم ایران باشم