Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش حزب الله لبنان طی بیانیه ای بازداشت خبرنگار شبکه خبری پرس تی وی توسط مقامات آمریکایی را محکوم کرد. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱ بین الملل دیپلماسی ایران آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، روابط عمومی جنبش حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای بازداشت "مرضیه هاشمی" خبرنگار شبکه خبری پرس‌تی‌وی توسط  آمریکا را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب الله در این بیانیه اضافه کرد: خبرنگار پرس تی وی در حالی در آمریکا بازداشت شده که به اعتقادات فکری و ارزش‌های رفتاری و اجتماعی وی توهین شده است.

حزب الله ضمن آنکه خواستار آزادی فوری مرضیه هاشمی شد با خانواده وی و کارکنان شبکه پرس تی وی ابراز همبستگی کرد.

مرضیه هاشمی روز یکشنبه در فرودگاه بین‌المللی سنت‌لوئیز لمبرت بازداشت شده و سپس توسط ماموران اف‌بی‌آی به مرکزی جهت بازداشت وی انتقال داده شده است.

واکنش ظریف به بازداشت خبرنگار پرس تی‌وی در آمریکاتازه‌ترین اطلاعات درباره وضعیت خبرنگار بازداشت‌شده پرس‌تی‌ویوزارت خارجه بازداشت خبرنگار پرس‌تی‌وی در آمریکا را محکوم کرد

انتهای پیام/.

R36486/P/S8,95,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم گرگان جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه را محکوم کردند

این تجمع در امامزاده عبدالله (ع) گرگان با عنوان «النصر غزه» برگزار شد و تجمع کنندگان ضمن سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، از مجامع جهانی خواستند تدابیر لازم و قابل اجرا برای جلوگیری از کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و فلسطین به ویژه زنان و کودکان در راستای سیاست نسل‌کشی رژیم صهیونیستی بیندیشند.

مردم گرگان همچنین از سازمان ملل خواستند قطعنامه مصوب شورای امنیت این سازمان را که طی چند روز قبل به تصویب اکثریت آرا مبنی بر آتش‌ بس فوری در غزه رسید را لازم‌الاجرا کند.

شورای امنیت سازمان ملل با ۱۴ رای موافق و رای ممتنع آمریکا قطعنامه پیشنهادی درباره غزه را به تصویب رساند و آمریکا آن را وتو نکرد.

روحانیون اهل سنت گلستان نیز امروز طی بیانیه‌ای مشترک جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه را به شدت محکوم کردند و تاکید کردند: این جنایت بزرگ هرگز از تاریخ بشریت پاک نخواهد شد.

جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه روز ۱۷۰ خود را در حالی سپری می‌کند که جنایات اشغالگران در رفح، خان یونس و دیرالبلح ادامه دارد.

از چند روز پیش رژیم صهیونیستی حمله جدیدی به بیمارستان شفا شروع کرده و کشتار‌های هولناکی را مرتکب شده است. شاهدان عینی از اعدام‌های میدانی، بازداشت‌ها و کوچاندن آوارگان و دیگر اقدامات غیرانسانی علیه فلسطینی‌ها در بیمارستان شفا خبر می‌دهند.

در آذرماه سال گذشته نیز ارتش رژیم صهیونیستی به این بیمارستان یورش برده و مدعی شده بود که این بیمارستان مرکز فرماندهی حماس و گردان‌های قسام شاخه نظامی آن است، اما نتوانست این ادعا را ثابت کند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • علمای اهل سنت آذربایجان غربی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
  • جزئیات مذاکرات محرمانه میان ایران و امریکا برای ایجاد آتش بس در منطقه
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران، یمن و لبنان وضع کرد
  • مخالفت حزب الله با درخواست آمریکا برای مذاکره مستقیم
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب الله در راه قدس
  • مردم گرگان جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه را محکوم کردند
  • مقام حزب‌الله: درخواست‌های آمریکا برای مذاکره را رد کردیم