Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-25@13:09:53 GMT

درخواست بازیگر سینما از سارق خودرو

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۶۱۸۱

به نقل از گاردین، هیو گرانت که همه او را به خاطر فیلم‌های رمانتیک کمدی اش می‌شناسند، در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت:به گزارش بلاغ،متأسفانه دیشب وسایل درون ماشینم به سرقت رفت. اگر کسی سارقان را می‌شناسد، آن‌ها را متقاعد کند که حداقل فیلمنامه من را که نوشته‌ها و ایده‌های با ارزشی است، به من بازگردانند. همچنین اگر ممکن است کارت پزشکی بچه هایم را نیز می‌خواهم!

گرانت اعلام نکرده که این سرقت کجا اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین خبرها، او در حال کار روی فیلم «Toff Guys» به کارگردانی ریچی بوده است، اما اعلام نکرده که این فیلمنامه دزدیده شده مربوط به کدام یک از کار‌های اوست.

وی تنها درخواست کرده سارقان تعدادی از وسایل را که در ماشین بوده، به او برگردانند. شاید این حادثه باعث شود که او داستان رمانتیک و کمدی خودش را بنویسد!

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت ۲ میلیارد ریالی وسایل منزل ماموران تجسس کلانتری ۱۴ رحمت با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی وسایل مسروقه از قبیل دوربین‌های مدار بسته و برخی وسایل سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه