Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@15:20:42 GMT

روسيه: آمريکا با داعش همکاري مي کند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۶۴۰۰

روسيه: آمريکا با داعش همکاري مي کند

خبرگزاري آريا - وزارت خارجه روسيه روز چهارشنبه با بيان اينکه واشنگتن سعي دارد مسکو را به همدستي با گروه تروريستي داعش در افغانستان متهم کند تصريح کرد مسکو مدارکي در اختيار دارد که نشان مي دهد آمريکا با داعش در ارتباط است.
به گزارش خبرگزاري آريا، وزارت خارجه روسيه در بيانيه اي خاطرنشان کرد سازمان هاي اطلاعاتي آمريکا در حال انتشار اخبار جعلي در رسانه هاي افغانستان و برخي کشورهاي غربي براي سياه نمايي اقدامات روسيه در افغانستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت خارجه روسيه تاکيد کرد آمريکا تلاش مي کند روسيه را به انتقال عناصر داعش از سوريه و عراق به افغانستان متهم کند.
وزارت خارجه روسيه تصريح کرد واشنگتن اين اقدامات را باهدف انحراف توجه جامعه بين‌الملل از شکست‌هاي 17 ساله آمريکا در افغانستان انجام مي دهد.
در بيانيه وزارت خارجه روسيه، از آمريکا خواسته شده است از دسيسه جويي و سوء استفاده از مسائلي که براي ملت افغانستان و همسايگانش بسيار حساس است خودداري کرده و در عمل به آغاز روند حل و فصل سياسي در اين کشور که در راستاي منافع جامعه افغانستان است، کمک کند.
مقامات و مردم افغانستان نيز بارها اعلام کرده اند آمريکا با حمايت همه جانبه از داعش به دنبال گسترش فعاليت اين گروه تروريستي در افغانستان است.
آمريکا و متحدانش در سال 2001 به بهانه مبارزه با تروريسم و تامين امنيت در افغانستان به اين کشور يورش بردند اما از آن تاکنون، ناامني، تروريسم و توليد مواد مخدر در افغانستان افزايش چشمگيري داشته است.
117

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا باز هم قطعنامه عضویت فلسطین را وتو می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی وزارت خارجهٔ آمریکا گفت: واشنگتن، قطعنامۀ عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده اعلام کرد آمریکا به قطعنامه پیشنهادی برای پذیرش فلسطین به عنوان کشور عضو سازمان ملل رای منفی خواهد داد و از حق وتوی خود استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • آمریکا باز هم قطعنامه عضویت فلسطین را وتو می‌کند
  • آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری