Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:06:30 GMT

سفر شطرنجی معاون پوتین به تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۶۵۱۲

سفر شطرنجی معاون پوتین به تهران

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،آرکادی دوورکویچ معاون سابق رئیس جمهور روسیه و رئیس فدراسیون جهانی شطرنج روز بعد از ۲۲ بهمن ماه و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به تهران سفر می‌کند و پس از آن در سفری به رشت جام بین المللی شطرنج کاسپین را افتتاح خواهد کرد.

مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:برای مسابقات جام فجر که به میزبانی تهران برگزار می‌شود از آقای آرکادی دوورکویچ، رئیس جدید فدراسیون جهانی شطرنج دعوت کردیم تا در این رویداد‌ها که با چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران هم همراه شد حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه و در خصوص حضور این چهراه نام آشنای ورزشی- سیاسی در کشورمان گفت:ما به دلیل ارتباطاتی که با فدراسیون جهانی شطرنج داشتیم پس از انتخاب او به عنوان رئیس فدراسیون جهانی شطرنج از او دعوت کردیم به ایران سفر کند و فکر می‌کنم حضور او در این رویداد‌ها بار میزبانی و اعتبار مسابقات شطرنج فجر و کاسپین را بالاتر خواهد برد.

پهلوان زاده در مورد برگزاری دو رویداد مهم در کشورمان طی بهمن ماه سال جاری گفت:ما ابتدا با حضور این چهره نام آشنا مسابقات جام فجر را از ٢٢بهمن ماه استارت می‌زنیم و بعد از این رویداد، به همراه رئیس فدراسیون جهانی به استان گیلان سفر می‌کنیم تا در مسابقات جام خزر حاضر میشویم و طبیعتا برای انجام این چنین رویداد ومهمان‌هایی باید تشریفات خاص صورت بگیرید که قصد داریم به جای سفر زمینی با هواپیما از تهران عازم رشت شویم.

رئیس فدراسیون شطرنج گفت:با توجه به اینکه نگاه‌ها طی سال‌های اخیر به ورزش ایران و به خصوص رشته شطرنج ویژه‌تر ازگذشته شده است باید همه دست به دست یکدیگر بدهیم تا میزبان خوبی برای اینگونه رویداد‌ها باشیم و روز به روز در امر سازندگی و ارتقا گام برداریم.

بیشتر بخوانید:

لیست تیم ملی شطرنج برای المپیاد جهانی اعلام شد

نگاهي به تاريخچه "شطرنج در ايران و جهان"

انتهای پیام/

برگزاری مسابقات شطرنج کاسپین با حضور رئیس فدراسیون جهانی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، رقابت‌های تکواندو در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود.  فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

بر همین اساس WT  با ارسال نامه‌ای به تهران معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی های المپیک قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • برگزاری لیگ شطرنج بانوان با حضور ۸ تیم
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!