Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، اولین یادواره شهدای مدافع حرم منطقه کوی ابوذر اهواز جمعه ۵ بهمن ماه از ساعت ۲۰ با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان سرافراز و بسیجیان سلحشور برگزار می شود.

این مراسم معنوی با سخنرانی حجت الاسلام شیخ صادق امینی (امام جمعه مسجد سلیمان) و مداحی محمدحسین حدادیان و مصطفی مروانی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در منطقه حصیرآباد اهواز انجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم یاد و خاطره ی شهیدان مدافع حرم داود نریمیسا، محمد ظهیری، حاج عبدالکریم اصل غوابش، حجت الاسلام شیخ جابر زهیری و شهید محمود مراداسکندری گرامی داشته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در سوریه و شهید والامقام سید مهدی جلادتی امشب در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد.

در این مراسم که خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای سرافراز مدافع حرم گرامی داشته شد و حاضران از تنبیه رژیم جعلی صهیونسیتی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

رژیم جعلی صهیونیستی در جنایتی آشکار روز ۱۳ فروردین ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» و پنج نفر از همراهان به نام‌های حسین امان اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و علی صالحی روزبهانی به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر