Web Analytics Made Easy - Statcounter

دزفول - ایرنا - سرپرست فرمانداری ویژه دزفول توسعه فعالیت های فرهنگی را از اولویت های این شهرستان دانست و گفت: مشارکت بانوان دزفول باید در فعالیت های فرهنگی افزایش یابد.

به گزارش ایرنا محمد حیدری شامگاه چهارشنبه در جشن تکریم مقام پرستار و بازنمایی نقش بانوان و انقلاب و جنگ تحمیلی در سالن ایثار دزفول اجرای فعالیت های فرهنگی را سخت ودیربازده دانست و افزود: توسعه فعالیت های فرهنگی جزو اولویت های شهرستان دزفول است که در نخستین اقدام در این راستا هفته فرهنگی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر لزوم حضور و مشارکت بانوان در فعالیت های فرهنگی گفت: از بانوان توانمند در مدیریت ها و فعالیت های سیاسی استفاده می کنم که پیشنهاداتی نیز در این رابطه داده شده ولی توسط خود بانوان پذیرفته نشده است.
حیدری افزود: باید به نیازهای بانوان در حیطه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و معیشتی رسیدگی شود که برنامه های در این خصوص در نظر گرفته شده است.
وی بر ضرورت همدلی و وحدت در توسعه شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: باید با نگاهی عادلانه نسبت به تصمیمات و ارائه خدمات اقدام کرد.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ضمن تبریک روز پرستار گفت: پرستاری یکی از مشاغل سخت کشور است که مختص پرستاران به تنهایی نیست بلکه مادران و خواهران که وظیفه تربیت، نشاط آفرینی و سلامت جامعه را برعهده دارند نیز جزو پرستاران هستند.

** بیمارستان بزرگ دزفول با کمبود 200 پرستار مواجه است
رئیس بیمارستان بزرگ دزفول نیز ضمن تبریک روز پرستار گفت: روند درمان در این بیمارستان براساس استانداردهای بین المللی انجام می شود.
علی بختیاری افزود: با وجود کمبود 200 پرستار در بیمارستان بزرگ دزفول وقفه ای در ارائه خدمات ایجاد نشده و بصورت شبانه روزی به مردم خدمات رسانی می شود.
معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری دزفول نیز اظهار داشت: از 2 سال پیش شاهد پیشرفت های بسیاری در حوزه بهداشت ودرمان بودیم که قابل تقدیر است.
عبدالحسین پوررکنی افزود: تاکنون 55 درصد اعتبارات امسال جذب شده اند که بواسطه آن پیشرفت هایی در حوزه های مختلف حاصل شده است.
وی گفت: طرح لوله خط انتقال گاز از لالی به 2 بخش سردشت و شهیون از پارسال آغاز شده که با تکمیل آن 650 خانه مسکونی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
وی هزینه این طرح را 700 میلیارد ریال اعلام کرد.
به گزارش ایرنا خاطره گویی بانوان پرستار دوران جنگ و تجلیل از همسران جانبازان ویلچری از دیگر برنامه های این آئین بود.
7278/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تكريم پرستار مشاركت بانوان نقش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای کرمانشاه افزایش می یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، به استثنای روزهای دوشنبه و سه شنبه که علاوه بر افزایش ابر و در بعضی ساعات وزش باد، ممکن است شاهد بارش‌های موقت و پراکنده‌ای بخصوص در نواحی کوهستانی باشیم.

وی افزود: طی هفته جاری، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در هفته جاری متوسط دمای هوا به طور غالب روندی افزایشی خواهد داشت.

کد خبر 6078304

دیگر خبرها

  • نقش تعاونی‌ها در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم
  • مشارکت ۵ درصدی بانوان در امر اهدای خون
  • امنیت غذایی و جهش تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • توسعه فعالیت های تولیدی و صنعتی در پسکرانه بنادر عامل جهش تولید است
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می یابد
  • توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان از مصادیق مشارکت مستقیم مردم در اقتصاد است
  • کربی: معتقد نیستیم حملات ایران به جنگ منطقه‌ای گسترش یابد
  • فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد
  • موزه ملی فین کاشان ارتقا می‌یابد