Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@20:43:28 GMT

محمود عباس درنشست اتحادیه عرب شرکت نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۶۸۱۷

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از حضور در اجلاس اقتصادی اتحادیه عرب در بیروت به دلیل ریاست گروه ۷۷+ چین عذرخواهی کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز چهارشنبه از حضور در اجلاس اقتصادی اتحادیه عرب در بیروت به دلیل ریاست گروه ۷۷+ چین عذرخواهی کرد.

در همین راستا، ریاست جمهوری لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که «عزام الاحمد» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح به همراه «اشرف دبور» سفیر فلسطین در بیروت و چند مقام فلسطینی دیگر نامه ای را از محمود عباس به میشل عون رئیس جمهور لبنان تسلیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این بیانیه، محمود عباس در این نامه ضمن تقدیر از مواضع میشل عون در دفاع از مردم فلسطین و موضوع قدس، بخاطر عدم حضور در اجلاس اقتصادی اتحادیه عرب در بیروت که دلیل آن ریاست گروه ۷۷+چین در نیویورک است، عذرخواهی کرد.

در این نامه آمده است که رامی الحمدالله نخست وزیر تشکیلات خودگردان ریاست هیات فلسطین در این اجلاس را برعهده خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمود عباس تشکیلات خودگردان اتحادیه عرب اجلاس اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمزآواسراییل، حاجا لحبیب، وزیر خارجه بلژیک در واکنش به عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، با موضع‌گیری خصمانه علیه ایران، از اتحادیه اروپا خواست تا تحریم‌های جدید علیه تهران، سپاه پاسداران را نیز شامل شود.

لحبیب در آستانه نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ درباره پیشنهاد خصمانه و فاقد مبنای قانونی تروریستی اعلام کردن سپاه، گفت: تا این لحظه درباره اینکه بر چه مبنای قانونی می‌توان سپاه را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد، هیچ اجماعی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: درباره این مساله بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

دیپلمات ارشد بلژیک همچنین مدعی شد: علاوه بر این، فکر می‌کنم که باید تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینانی(که در کرانه باختری) دست به خشونت می‌زنند نیز گسترش یابد. باید توازن را رعایت و اطمینان حاصل کنیم تا به اتخاذ استاندارد دوگانه متهم نشویم!

سران اتحادیه اروپا هفته گذشته بر سر اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران توافق کردند و بسیاری از از آنها خواستار گسترش تحریم‌ها به برنامه پهپادی و موشکی تهران شدند.

کد خبر 6085489

دیگر خبرها

  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • استفاده از ظرفیت اتحادیه آیورا در توانمندسازی زنان