Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مدرکیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برخی پزشکان بر این باورند که با قراردادن دستگاه کارت خوان در مطب زمینه رصد تراکنش بانکی آنها و اخذ مالیات بر اساس درآمد فراهم می شود.
وی اضافه کرد: این در حالیست که امور مالیاتی در صورت نیاز به رصد درآمد یک فرد می تواند از روش های مختلف بهره گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان نظام پزشکی همدان افزود: این نوع تفکر موجب شد پزشکان نگران افزایش میزان مالیات دریافتی باشند بنابراین شماری از آنها کارت خوان های مطب را جمع کردند.
مدرکیان این تصمیم را عجولانه و نادرست دانست و بیان کرد: افراد درآمد خود را در بانک یا هر جایی سرمایه گذاری کنند شناسایی آن برای امور مالیاتی آسان است.
وی گفت: مطب پزشک به عنوان یک مرکز ارایه دهنده خدمات عمومی، باید شرایط و امکانات لازم را برای مراجعان فراهم کند.
رییس سازمان نظام پزشکی همدان خوشایند سازی فضای فیزیکی برای حضور بیمار و همراهان، قرار دادن صندلی های مناسب در سالن انتظار و قرار دادن دستگاه کارت خوان را از امکانات اولیه یک مطب برای رعایت حقوق بیمار دانست.
مدرکیان گفت: وضعیت مطب های همدان از نظر خوشایند سازی و وجود دستگاه کارت خوان مطلوب بوده و چالشی در این زمینه وجود ندارد.
وی اضافه کرد: هر چند تعدادی از مطب پزشکان بدون دستگاه کارت خوان هستند و مشکلاتی را برای مراجعان فراهم کردند اما شمار آنها اندک است.
رییس سازمان نظام پزشکی همدان به پزشکان توصیه کرد با وجود الزامی نبودن قرار دادن دستگاه کارت خوان در مطب اما برای رفاه حال مردم و بیماران این درخواست را عملی کنند.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پزشک حقوق سازمان نظام پزشکی سرمایه گذاری مالیات جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از مراجعه ۸۰ هزار و ۶۸۰ دستگاه وسیله نقلیه سنگین جهت اخذ کارت معاینه فنی به مراکز پنج گانه فعال استان در سال ۱۴۰۲خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مهرداد آهکی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با تشریح خدمات ارائه شده در مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین اظهار کرد: هدف از معاینه فنی خودروهای سنگین، افزایش سطح ایمنی برای کاربران جاده‌ای در محورهای مواصلاتی، کاهش ترافیک حاصل از نقص فنی خودرو و در نهایت حفظ محیط زیست در برابر آلودگی هواست که می‌تواند نقش پدافند غیرعامل در چرخه صنعت حمل و نقل جاده‌ای را نیز ایفا نماید

وی با اشاره به فعالیت ۵ مرکز معاینه فنی سنگین در استان افزود: یک مرکز در شهرستان همدان به سمت ملایر کیلومتر ۶، یک مرکز در شهرستان ملایر محور اراک کیلومتر ۱۰، یک مرکز در شهرستان نهاوند، یک مرکز در شهرستان اسدآباد و یک مرکز دیگر در شهرستان کبودراهنگ از آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به منظور انجام معاینات فنی برخوردارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، ۸۰ هزار و ۶۸۰ دستگاه انواع وسیله نقلیه سنگین به ۵ مراکز معاینه فنی فعال در استان مراجعه نموده درحالی که در سال ۱۴۰۱ این میزان ۷۸ هزار و ۸۴۸ دستگاه بوده است که شاهد افزایش ۲ درصدی هستیم.

آهکی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ از مجموع وسایل نقلیه سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی در استان، ۶۴ هزار و ۲۴۵ دستگاه موفق به اخذ کارت معاینه فنی شده، و ۱۶ هزار و ۴۳۵ دستگاه در انجام تست‌های مکانیزه مردود شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در مراکز فوق علاوه بر بازدیدهای ظاهری شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها، چراغ‌ها، کمربند ایمنی، کپسول آتش نشانی، باک‌ها، درها و موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، کیلومتر شمار و تست نور صورت می‌پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: علاوه بر پایش و نظارت برخط بر فعالیت این مراکز، کارگروهی متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دفتر فنی استانداری، پلیس راه، محیط زیست و اداره کل استاندارد، به صورت ماهیانه از مراکز معاینه فنی استان بازدید میدانی به عمل آورده و عملکرد دستگاه‌ها و نحوه معاینه فنی انجام شده را کنترل می‌کنند.

کد خبر 747065

دیگر خبرها

  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • وقتی خوان ریکلمه در نقش لیدر هواداران بوکاجونیورز ظاهر می شود / فیلم
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • معاینه فنی ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین استان همدان ​
  • ببینید | مداحی حاج محسن مرادی در برنامه سحر گاهی خوان نیاز شبکه ۲ شب عید فطر ۹۸
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی همدان در بودجه سال ۱۴۰۲
  • افزایش پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان