Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تویسرکانی روز پنجشنبه در حاشیه صادرات محموله فرش دستباف در قالب 83 تخته تولید شده توسط کارگاه های این استان در گمرک کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محموله فرش دستباف با یکهزار و 145 متر مربع طول از گمرک این استان صادر شد.
وی تصریح کرد: برای مفروش کردن صحن حضرت زهرا (س) بافت 30 هزار متر مربع فرش دستباف در 14 کارگاه شهرستان های مختلف استان کرمان از ابتدای سال 94 در دست اجرا است که تاکنون 190 تخته در قالب بیش از 2 هزار و 600 متر مربع به دست 180 قالیباف تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از این 190 تخته فرش دستباف 76 تخته در بهمن ماه سال گذشته از طریق گمرک استان ایلام به نجف اشرف ارسال شد.
وی تصریح کرد: طی پیگیری های لازم با اداره کل گمرکات استان کرمان، اتاق بازرگانی و صنعت، معدن و تجارت این استان مجوز صدور این فرش ها از طریق گمرک استان کرمان اخذ شد و قرار است فرش های صحن حضرت زهرا (س) از گمرک کرمان به عراق صادر شود.
تویسرکانی بیان کرد: مرحله بعدی ارسال مابقی فرش ها پس از آرایش، پیرایش و شستشو سال آینده به عراق صادر می شود.
وی خاطرنشان کرد: 180 بافنده در 14 کارگاه با 75 دار قالی در شهرستان های استان از جمله کرمان، رفسنجان، راور، شهربابک و رابر مشغول به بافت فرش هستند و این افراد ماهانه 70 متر مربع قالی را می بافند.
3029/7433
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان کرمان حضرت زهرا صنعت معدن و تجارت فرش گمرک جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز شدن در‌های بهشت زهرا از ساعت ۳ بامداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، درهای آرامستان بهشت زهرا در روز چهارشنبه مصادف با اول فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۳ بامداد باز خواهد بود.

بر این اساس شهروندان می توانند لحظه تحویل سال را در جوار گلزار مطهر شهدا یا مزار عزیزانشان سپری کنند.

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۵۰ میلیون دلاری از گمرک زبرخان
  • باز شدن در‌های بهشت زهرا از ساعت ۳ بامداد
  • قیمت تور استانبول اسفند ۱۴۰۲
  • فیلم/ سفره افطار در صحن حضرت زهرا(س)
  • درآمد مولدسازی، خرج طرح‌های بزرگ قم می‌شود
  • قیمت تور ارزان مالزی؛ اقامت در مالزی چقدر خرج دارد؟
  • افتتاح یک گالری تخصصی در موزه فرش
  • آزادسازی ۴ هزار متر مربع اراضی ملی در کرمان
  • استقبال نوروزی موزه فرش با بزرگترین اثر گنجینه/ فرش تخت جمشید رونمایی شد
  • رونمایی از فرش تخت جمشید